حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین دوربین دوگانه سونی برای سلفی اکسپریا XA2 Plus استفاده خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 14 دیدگاه | سونی، شایعات

سونی یکی از آخرین شرکت هایی است که به جمع تولیدکننده های موبایل با دوربین دوگانه می پیوندد. اولین تجربه این شرکت ژاپنی احتمالا برای دوربین سلفی یکی از محبوب ترین دستگاه های میان رده آن ها خواهد بود. در جدیدترین اسناد لو رفته از بنچ مارک GeekBench شاهد دستگاهی با مدل عددی Sony H3213 هستیم که برای دوربین سلفی خود دو دوربین خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دستگاهی که احتمالا در سری اکسپریا XA Ultra ارایه شود و نام آن  اکسپریا XA2 Plus باشد بیشتر صحبت کنیم.

سونی H3213

سونی H3213

اجازه بدهید نتیجه بنچمارک اکسپریا ایکس ای 2 پلاس (Xperia XA2 plus) احتمالی یا هر نام دیگری که برای آن انتخاب کنند را ببینیم و از بالا به پایین بررسی کنیم. اولین موردی که دیده می شود نسخه سیستم عامل اندروید این دستگاه میان رده است که با دیدن عدد 8 ما نیز به اندازه شما خوشحال شدیم اما خیر دور از انتظار نبود. به هر حال سونی، سامسونگ نیست که میان رده های لوکس خود (سری گلکسی A) را با یک نسخه قدیمی تر اندروید ارایه کند!

نمایشگر بزرگ 6 اینچی و رزلوشن FHD محتمل ترین حدسی بود که درباره سونی H3213 می توانستیم بزنیم و اینجا نیز تایید می شود. با توجه به رزلوشن دقیق 1920×1080 به نظر می رسد سونی هنوز به نمایشگرهای فوق عریض 18:9 وارد نشده و همان نمایشگر 16:9 را ترجیح می دهد. اگر اینطور باشد احتمالا سونی فکر استفاده از نمایشگر بسیار کم حاشیه را نیز در سر نداشته باشد اما هنوز چیزی مشخص نیست.

در بخش سخت افزار با توجه به پردازنده گرافیکی Adreno 508 می توان گفت تنها کاندید SOC این دستگاه می تواند اسنپدراگون 630 باشد. این چیپست احتمالا با 4 گیگاباین حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شود.

در بخش دوربین ها باید گفت یک دوربین تکی 21 یا شاید 23 مگاپیکسلی روی قاب پشتی قرار گرفته که انتظار می رود عملکردی شبیه به اکسپریا XA1 plus داشته باشد. دوربین سلفی اما اولین دوربین دوگانه سونی خواهد بود که یک حسگر 16 و یک حسگر 8 مگاپیکسلی دارد. هنوز مشخص نیست سونی چه راهبردی را برای استفاده از دوربین دوم استفاده خواهد کرد اما با توجه به سلفی بودن دوربین شاید یک دوربین زاویه دید باز را شاهد باشیم که در کنار این وظیفه، بتواند تصویر پرتره نیز بگیرد. البته این حدس ماست، نظر شما چیست؟

سونی H3213 که شاید اکسپریا XA2 Plus نامیده شود را چطور می بینید؟ مشخصات سخت افزار آن می تواند متقاعد کننده باشد؟ به صورت کلی سری Xperia XA plus سونی را می توان فبلت های دوربین محور سونی دانست که بازخورد خوبی از بازار گرفته اند.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

میانرده های سونی بجز(xa) که تو بخش باتری و صدا ضعیف بود، خیلی عالی هستن…بخصوص سری ۲۰۱۷ این گوشی هم قطعا یکی از بهترین های بازار خواهد بود

Saeed Mohammadipouya

عالیه

Mortazavi

به عنوان یه طرفدار گوشی های اکسپریا به دو دلیل ترغیب به خرید این میان رده خوب نمیشم
اول سنسور ۲۳مگاپیکسلی که با وجود کیفیت عالی ولی خیلی تکراریه و بیانگر عملکرد نه چندان خوب تو نور زیاد و مخصوصا کم
دوم حاشیه‌های زیاد در بالاوپایین البته اگه مثل عکس باشه

Mortazavi

عجب رکوردی، یازده تا دیسلایک تو پست برند مورد علاقم خوردم?

Peiman

واقعا تأسف آوره که هنوز دست از سر حاشیه ها بر نداشته . تاثیر منفی روی فروشش می‌زاره قطعا حالا میخواد ده تا دوربین داشته باشه

Quality

دقیقا از کجا حاشیه اش رو تشخیص میدی شما؟!!
اینکه نسبت 16:9 استفاده بشه معنیش حاشیه زیاد نیست! همونطور که میت 10 نسبت 16:9 داره ولی حاشیه اش از میت 10 پرو هم کمتره!!

Sadeghh

اقا پیمان از خوبای غیب گوییه 🙂

Saeed Mohammadipouya

گل پسر این عکس مربوط به xa1 ultra هست

Peiman

منم بر اساس عکس نگفتم که حاشیه داره بر اساس نسبت صفحه گفتم

ahmad

ببینیم چی از اب در میاد

Morimf

پیمان راست میگه اگه حاشیه گوشیاش رو کم نکنه هرقدرم کار کنه فایده نداره.اون حاشیه بالا و پایین گوشیای سونی واقعا تو مخیه…با احترام به نظر بقیه ولی من که تا طراحی عوض و حاشبه بالا و پایین کم نشه عمرا سمته گوشیای سونی نمیرم واقعا هواوی و سامسونگ رو ترجیح میدم

Saeed Mohammadipouya

شرط میبندم از نزدیک دستتون نگرفتین فقط با دوتا عکس دارین نظر میدین لایق شما همون گوشیای بی ریخت با نقاومت کمه

Peiman

نگرفتین؟؟؟؟ من نمی دونم این سونی چیه که فکر میکنید کسی دستش نگرفته. به غیر از اکسپریا z با تمام گوشی های سونی تا بحال کارکردم و حتی z3 نزدیک به سه سال داشتم پس الکی حرف نزنید

ahmad

من کار کردم باهاش فوق العاده هست فقط حاشیه زیاد دارن همین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)