حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) یا همان Oppo R11s در تصاویری لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

آ … چه تیتری! وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) یا همان Oppo R11s؟ یعنی چطور؟ وان پلاس یک شرکت است و اوپو هم یک شرکت، چطور می شود پرچمدار این شرکت همان پرچمدار شرکت دیگر باشد؟ اصلا چرا وان پلاس 5 هنوز به بازار نیامده، از بازار رفت؟ نفس عمیق بکشید و به ادامه مطلب بیایید!

اوپو R11s

اوپو R11s

در حالی که دارید نفسی تازه می کنید باید بگوییم این تصویر مربوط به وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T) نیست و همان اوپو R11s است! بله، همانطور که می بینید چیزی فراتر از شباهت را شاهد هستیم، این رسما کپی است! اما داستان چیست؟ بد نیست بدانید که 3 برند مطرح موبایل در چین به نام ها Oppo، Vivo و وان پلاس متعلق به هولدینگ BBK Electronics هستند. بی بی کا تکنولوژی یک شرکت خصوصی است که هم اکنون 22 سال در زمینه فناوری فعال بوده و چند سالی است که به بازار موبایل های هوشمند وارد شده است. این سه برند سهم قابل توجهی از بازار را دارند و به شکل خاص بازار چین را قبضه کرده اند.

اینکه چرا 3 برند مجزا برای فعالیت انتخاب شده است در حوصله این مطلب نمی گنجد اما ارایه دو دستگاه کاملا شبیه به هم که تنها در بخشی از مشخصات فنی با هم متفاوت خواهند بود آن هم به عنوان دو پرچمدار برای دو برند متفاوت حاضر در یک بازار (!) کمی عجیب است.

وان پلاس 5T

وان پلاس 5T

وان پلاس تصمیم گرفته است پرچمدار شش ماه پیش خود را بازنشسته کند و مدل T آن را همانند سال گذشته که برای وان پلاس 3 ارایه شد، عرضه کند. این مدل به شکل مشخص در استفاده از نمایشگر کم حاشیه و قرار دادن حسگر اثرانگشت در قاب پشتی با مدل عادی تفاوت خواهد داشت. هر چند این شرکت چینی دوست دارد که محصولش را بدون حاشیه بدانیم اما حقیقت این است که حاشیه نمایشگر این دستگاه حتی از پیکسل 2 ایکس ال نیز بیشتر به نظر می رسد، حال چه برسد به مقایسه با برترین های بازار. این نمایشگر با نسبت تصویر 18:9، اندازه 6 اینچ و رزلوشن 1080×2160 عرضه خواهد شد.

در بخش سخت افزار می توان گفت شباهت با وان پلاس 5 وجود دارد و همان چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم در دسترس خواهد بود. دوربین اما همانند اوپو R11s یک ترکیب دوتایی از دو دوربین 20 مگاپیکسلی است.

موسس و مدیر وان پلاس هر دو در توییت هایی متفاوت دو تصویر بالا را منتشر کرده اند و معتقدند که این دستگاه باید دوربین خیلی با کیفیت داشته باشد. متاسفانه اطلاعات Exif تصاویر موجود نیست تا بتوان داده بیشتری استخراج کرد اما مسلما کیفیت خوبی می توانن داشته باشند، به خصوص در تصویر سمت راست که عموما شرایط سختی برای عکاسی موبایل ها به شمار می رود.

نظر شما درباره وان پلاس 5T چیست؟ فکر می کنید راهبرد شرکت BBK electronics چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چه کاریه آخه باهم ادغام بشن دیگه

Peiman

دیگه حرفی ندارم ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)