حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک آیفون ایکس (iPhone X) و امتیاز 9959 اپل A11 در تست چند هسته ای Geekbench

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

اپل عموما و تقریبا بدون شک بهترین عملکرد سخت افزاری را در اکثر محصولات خود دارد. در حقیقت می توان گفت اپل دستگاهی تولید نمی کند مگر از نظر سخت افزاری واقعا سنگ تمام گذاشته باشد. تا دقایقی دیگر آیفون ایکس (iPhone X) رسما معرفی خواهد شد و امشب تا صبح هیجان زیادی داریم. یک پیش هیجان عالی برای شما داریم و آن بنچ مارک چیپست اپل A11 است! مطمئنا شگفت زده می شوید. با ترنجی همراه باشید.

اپل A11

اپل A11

در ترنجی خواندیم سی پی یو آیفون ایکس (iPhone X) شش هسته ای خواهد بود و این شایعه کاملا درست است و شاهد آیفون ایکس با چیپست اپل A11 که 6 هسته پردازنده مرکزی دارد، خواهیم بود. 3 گیگابایت حافظه رم برای آیفون ایکس (iPhone X) رسما تایید می شود و علاوه بر همه این موارد عملکرد بی نظیر تک هسته ای و چند هسته ای را از چپیست اپل A11 شاهدیم.

همانطور که می بینید امتیاز بخش تک هسته ای طبق معمول بی نظیر و رکورد 4061 ثبت شده است. همچنین در بخش چند هسته ای شاهد جا به جا شدن رکورد به شکل بی نظیری هستیم، رکورد 9959 در بنچمارک گیک بنچ برای آیفون ایکس نسخه پیش تولید ثبت شده است که مطمئنا در نسخه نهایی شاهد جا به جا شدن این رکورد و رسیدن به بالای 10 هزار خواهیم بود.

نظر شما درباره عملکرد سخت افزاری بی نظیر آیفون ایکس (iPhone X) چیست؟ منتظر تماشای عملکرد این دستگاه در بخش گرافیکی هستیم، با ترنجی بمانید!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

غول بى شاخ و دم ٢٠١٧

ahmad

دقیقا

علی شیخ زاده

خدای پردازنده

Sadeghh

یا حضرت بنچمارک 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)