حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ایکس (iPhone X) با پورت Type C استاندارد عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل عموما راه های ارتباطی متفاوتی برای دستگاه های خود انتخاب می کند؛ گاهی متفاوت، گاهی پیشرو و گاهی عجیب! آیفون ها از ابتدا شارژهای مخصوص خود را داشتند و تا کنون اپل هیچ اقدامی در جهت یکسان سازی پورت شارژر و ارتباطی آیفون های خود با دیگر تولیدکننده ها نداشته است. این موضوع سبب می شود که لوازم جانبی وابسته به پورت بسیار زیادی تولید شود در حالی که اگر پورت یکسان باشد به شکل قابل توجهی تولید شارژر با پورت متفاوت اصطلاحا اپلی، کمتر می شود. در ادامه با ترنجی باشید و جدیدترین شایعات پیرامون آیفون ایکس (iPhone X) را بخوانیم.

آيفون ایکس

پورت تایپ سی (Type C) در حال تبدیل شدن به استاندارد همه تولیدکننده های موبایل، تبلت و حتی لپتاپ و کامپیوتر شخصی است. حتی اپل هم در محصولات جدید لپتاپ خود از این پورت به صورت متمرکز استفاده کرده است. حال طبق موارد لو رفته از نسخه آزمایشی iOS 11 می توان متوجه شد که این شرکت کوپرتینویی قصد دارد تا بالاخره آیفون های خود را با پورت Type C عرضه کند. حداقل این موضوع می تواند درباره آیفون ایکس (iPhone X) قطعی باشد.

از این پورت جدید، سی پی یو 6 هسته ای و آمادگی iOS 11 برای مباحث واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می توان حدس زد که آیفون ایکس (iPhone X) با تمرکز ویژه روی این موارد عرضه می شود! البته این حدس ما در ترنجی است، نظر شما چیست؟ یکسان شدن پورت شارژر واقعا نعمت بزرگی است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خدا کنه همه این اخبار صحت داشته باشه آیفون کم کم داره بی نقص میشه بنظرم طراحیش یه ایراداتی خواهد داشت که اونم نگه داشته سال بعد درست کنه

Peiman

بی نقص نیست ک. تاچ ایدی خودش یه نقص بزرگه از نظر من. طراحی هم همونطور ک گفتی سال بعد عالی میشه

علی شیخ زاده

خیلی عالیه دیگه نیاز نیست آیفون دارا دنبال دانگل های گوناگون بگردن
تنها چیزی که هنوزم دلیل قانع کننده ای براش وجود نداره حذف جک هدفون هست

Big S

ااگه درست باشه خیلی ب نفع خریداراش هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)