حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی درحال کار بر روی یک تلفن با دوربین دوگانه سلفی و اصلی است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

شاید میت 10 یکی از مهم‌ترین تلفن‌هایی باشد که کمپانی چینی هواوی درحال مانور بر روی آن می‌باشد اما شایعات جدیدی که در سایت Weibo منتشر شده نشان دهنده این است که هواوی درحال کار بر روی یک تلفن همراه هوشمند با اسم رمز Rhone می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصاتی که تا به الان از Rhone منتشر شده نشان دهنده حضور دوربین دوگانه هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین سلفی است. همچنین پردازنده استفاده شده در این دستگاه کایرین 659 می‌باشد. باتری استفاده شده در این دستگاه نیز ظرفیتی 3240 میلی آمپری دارد. با توجه به استفاده از پردازنده بهینه کایرین 659 و باتری با طرفیت بالا می‌توان شاهد عمر باتری بالایی از این گوشی باشیم. همچنین استفاده از دوربین دوگانه هم برای دوربین اصلی و هم برای سلفی این گوشی را می‌تواند به یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار در زمینه تصویر برداری تبدیل کند و عاشقان عکاسی را به چالش بکشد. گرچه هنوز اطلاعاتی از دوربین این گوشی منتشر نشده است.

هنوز اطلاعات دیگری از این دستگاه به بیرون درز نکرده است اما امیدواریم هرچه زودتر اطلاعات تکمیلی و کاملتری از دستگاه منتشر شود. نمی‌توان هنوز تصمیمی درباره این دستگاه گرفت و شاید این گوشی همانند آنر مجیک، یک دستگاه خاص باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فکر نمیکنم کاربرد خاصی داشته باشه.بیشتر برای بازار یابی تا کارایی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji