حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتباه نکنید! دوربین الجی وی 30 (LG V30) با f/1.6 تجهیز شده است

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی

دیروز خبری مبنی بر یک شبهه نه چندان جالب درباره یکی از اصلی ترین نقاط قوت الجی وی 30 (LG V30) منتشر شد. الجی وی 30 با دوربین اصلی بسیار خوبی تجهیز شده است که کاملا بی همتا است و نقطه قوت به خصوصی برای فروش این فبلت الجی به شمار می رود. گشودگی دیافراگم یکی از مشخصات لنز دوربین هاست که هر چه بازتر باشد، نور بیشتری جذب می شود و با جذب نور بیشتر شما تصویر بهتری ثبت خواهید کرد. دوربین الجی وی 30 با f/1.6 تجهیز شده است که بهترین در بازار موبایل است و دیروز خبری مبنی بر احتمال اشتباه بودن این ادعا منتشر شد، در حقیقت این خبر: دوربین اصلی ال‌جی V30 ممکن است دارای گشودگی دیافراگم F/1.6 نباشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این موضوع به کجا ختم می شود!

دستگاه هایی که برای نظرات اولیه در اختیار خبرنگارها قرار می گیرد عموما دستگاه های پیش تولید هستند که از سخت افزار و نرم افزار پیش تولید بهره می برند. احتمال وجود مشکل، خطا و مواردی عجیب در این دستگاه ها وجود دارد. دیروز خبری منتشر شد که نشان می داد اطلاعات Exif ذخیره شده در عکس های ثبت شده توسط الجی وی 30 که در اختیار یکی از خبرگزاری ها بوده است f/1.69 را ثبت کرده است. اگر این خبر صحیح می بود الجی متهم به بازاریابی سیاه می شد. هرچند ما مطمئن نیستیم اصلا چنین عددی برای گشودگی دیافراگم وجود داشته باشد!

حال یک خبرگزاری دیگر دستگاه تست خود را بررسی کرده است متوجه می شود که دستگاه او ایرادی ندارد. تصویر سمت راست مربوط به دستگاهی است که ایراد نرم افزاری دارد و دستگاه سمت چپ مربوط به دستگاهی است که این مشکل را ندارد. همانطور که می بینید دستگاه سمت راست با رام امریکا ارایه شده و دستگاه سمت چپ رام بازار جهانی است.

بدین ترتیب می توان گفت ایرادی که قبلا به گشودگی دیافراگم الجی وی 30 (LG V30) وارد بود صرفا یک ایراد نرم افزاری است و گشودگی دیافراگم این دستگاه f/1.6 را برای دوربین خود دارد.

مشخصا الجی چنین خطر بزرگی را برای دروغ گفتن درباره فاکتور اساسی فروش خود به جان نمی خرید، اینطور نیست؟ نظر شما درباره مشکل به وجود آمده چیست؟ سیستم دوربین الجی وی 30 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

” تصویر سمت راست مربوط به دستگاهی است که ایراد نرم افزاری ندارد و دستگاه سمت چپ مربوط به دستگاهی است که این مشکل را دارد. ” تو این جمله فکر کنم جای راست و چپ رو اشتباه نوشتین

Peiman

احمد تخصص بالایی در پیدا کردن اشتباه های تایپی داره ? این چندمین باره ک اشتباه های تایپی رو گزارش میکنه. فک کنم دیگه باید استخدام ترنجی بشی ???

ahmad

متن رو با دقت میخونم هدف پیدا کردن غلط های تایپی نیس خخخخ

mTAAHAAm

بهرحال باید منتظر نتایج دکسامارک ماند.

Mortazavi

احتمالاً سال دیگه سامسونگ اپرچر 1.5 میزنه.
جالب این دو شرکت کره ای دارند یه استاندارد جدید تو دریچه دیافراگم واسه خودشون درست می کنند که البته بیشتر جنبه بازاریابی داره تا فنی!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)