حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گلکسی اس ۸ را ببینید: راه اندازی و نگاهی به لوازم جانبی همراه دستگاه

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

پس از حجم زیادی از اخبار و نکات پیرامون گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ که در ترنجی با هم خواندیم حالا وقت آن است که یکی از جذاب ترین ویدیوهایی که نکات زیادی را به ما نشان خواهد داد را ببینیم. دوست دارید بدانید بسته بندی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ چه ظاهری دارد؟ لوازم جانبی همراه گلکسی اس ۸ و برادر بزرگترش به چه شکل است؟ نحوه راه انداری اولیه گلکسی اس ۸ به چه صورت است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید!

قبلا در ترنجی آنباکس (جعبه گشایی) سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس (Galaxy S8 & S8 plus) را دیدیم. این ویدیو از اولین سری ویدیوهای آنباکسینگ گلکسی اس ۸ بود که البته با جعبه اصلی دستگاه نبود. حال یک ویدیو بسیار کامل و جامع و البته جذاب پیرامون آنباکسینگ گلکسی اس ۸ در انتظار شماست.

بسته بندی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ به جز تفاوت جزئی در محل نوشته شدن تفاوت دیگری با آنچه در گلکسی اس ۷ دیدیم ندارد. قبلا این جعبه را در شایعه ای دیده بودیم که حال مشخص می شود نمای رو به رویی آن صحیح است.

بسته بندی را که باز کنید، گلکسی اس ۸ را می بینید. زیر آن کاغذهای راهنما وجود دارد. خوشبختانه این بار سامسونگ سوزن سینی سیم کارت داخل این بخش قرار نداده و روی کارتن محتوی این کاغذ ها جاسازی نموده اند. بدین صورت استفاده از آن بسیار راحت تر می شود.

به لوازم جانبی می رسیم، جایی که همه لوازم جانبی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به رنگ مشکی دیده می شوند. به نظر ما پس از مدت ها این یک تغییر جذاب است. با توجه به اینکه سامسونگ همانند سری ۲۰۱۶ خانواده گلکسی ای (Galaxy A 2016) تصمیم به استفاده از پنل مشکی برای همه رنگ های گلکسی اس ۸ گرفته است، این می تواند در ست کردن همه موارد تاثیر خوبی بگذارد.

در ادامه صفحات راه اندازی گلکسی اس ۸ را خواهید دید. جالب اینکه سامسونگ سیستم تشخیص چهره را برای اولین راه امنیتی پیش نهاد می دهد و سپس اثرانگشت و اسکنر عینبیه چشم را!

سخن را کوتاه و شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat id=”F5p87″]

نظر شما درباره گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

اینکه کاملا یک دست شده خیلى خوشگل و شیک شده
شیک و مجلسى+قدرتمندوبى همتا?

pm2me4love

تشکر بابت مطلب
این همون چیزی بود که از سایت ترنجی انتظار داشتم و فکر میکردم تو پست آنباکسینگ قبلی تغییرات رو اعمال میکنین ولی وقتی دیدم به عنوان مطلب جدید گذاشتید بیشتر لذت بردم
موفق باشید

mega08

@سینا عطایی
بسیار عالی
خسته نباشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)