حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت‌های پیش‌تر فاش‌شده اندروید نوقا ۷٫۰ در به‌روزرسانی عمده بعدی، ارائه می‌شود

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، نسخه‌نهایی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های سری نکسوس، منتشر شده است. با این‎‌حال، قابلیت‌هایی که پیش‌تر برای سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ فاش شده بود؛ در این به‌روزرسانی، گنجانده نشده است و شایعات جدید، نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدید اندروید ۷٫۰ در به‌روزرسانی عمده بعدی این سیستم‌عامل به همراه نکسوس‌های جدید گوگل، ارائه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

در رابطه با به‌روزرسانی عمده بعدی در ترنجی، خواندید که این به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در حال توسعه است. این به‌روزرسانی، مشکلاتی را برطرف خواهد کرد تا سیستم‌عامل اندروید نوقا به ثبات بیشتری برسد و شرکت گوگل، به‌روزرسانی‌های Maintenance Release (به اختصار MR) در آینده به صورت منظم برای گوشی‌های اندرویدی، منتشر می‌کند.

gsmarena_001 (5)

به همین جهت، شایعه تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که قابلیت‌های پیش‌تر شایعه‌شده که برای سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ نظیر Nexus Launcher، دستیار گوگل و حتی دکمه‌های نرم‌افزاری تغییریافته در به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ ارائه می‌شود. در رابطه با این موضوع، شایعاتی مبنی بر عرضه دکمه Home گوگل با انیمیشن‌ منتشر شد؛ این دکمه، به‌عنوان یک دایره سفید رنگ در پایین صفحه‌نمایش قابل مشاهده خواهد بود و در حالت انیمیشنی، رنگ‌های گوگل در اطراف این دکمه نمایش داده می‌شود.

گزارش منتشرشده توسط یک وب‌سایت، نشان می‌دهد که این دکمه به دستیار صوتی گوگل Now، ارتباط دارد زیرا بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده توسط منابع مختلف با غیرفعال‌ شدن گوگل Now، رنگ‌های اطراف دکمه Home در حالت انیمیشنی، دیگر وجود ندارد. با این‌حال، گفته می‌شود که قابلیت مذکور به‌عنوان یک قابلیت انحصاری، تنها برای مدل ۲۰۱۶ نکسوس گوگل که توسط اچ‌تی‌سی ساخته می‌شود، در دسترس خواهد بود.

آنچه که بیش‌تر جلب‌توجه می‌کند و همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی به این موضوع اشاره شده، احتمال عرضه اولین به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ با نکسوس‌ Sailfish و نکسوس Marlin به‌طور هم‌زمان در اوایل ماه اکتبر (دهه دوم و سوم مهر ماه) است. شایعات پیشین، مدعی‌ شده‌اند که شرکت گوگل از نکسوس‌های جدید خود در ۴ اکتبر رونمایی خواهد کرد و به احتمال زیاد، قابلیت‌های مذکور در به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در سه‌شنبه، ۱۳ مهرماه ارائه می‎شود.

بنابراین، انتظار می‌رود که نکسوس ۵ اینچی و ۵٫۵ اینچی گوگل با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ از همان روز اول با جدیدترین به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ معرفی شود. با توجه به این موضوع که عرضه نکسوس‌های جدید برای شرکت گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است و حذف شرکت‌ سازنده آن‌ها از بدنه این گوشی صحت این ادعا را تایید می‌کند، این موضوع چندان غیر قابل پیش‌بینی نخواهد بود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/android_nougat_maintenance_release_1_to_bring_nexus_launcher_google_assistant_new_butons-news-20102.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darkgroom

بی ربطه ولی چرا خبر اینکه گروه CONSPIR4CY قفل دنوو رو کرک کردن نمیری ترنجی، خیلی جالبه از نظر من … تا الان کرک بازهای Tomb Rider و Inside رو منتشر کردن

raminrx7

اره چن روزه این اتفاق عالیییییی افتاده
الان کرک tomb raider کامل شده و به استیم و نت هم احتیاجی نداره!

Darkgroom

با تشکر 😐
خب اینو برین
ظاهراً بعضی از نوت ۷ ها قلمشون ایراد داره
http://androidcommunity.com/s-pen-on-note-7-gets-stuck-if-you-push-too-hard-reports-some-users-20160822/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی