حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید سامسونگ Z2 در ۲۱ مرداد معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

شایعات گوشی‌هوشمند سامسونگ Z2 با سیستم‌عامل تایزن، از سال گذشته منتشر شده و تصاویر مختلفی نیز، گوشی جدید سامسونگ را با سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت، به نمایش گذاشته است؛ این شایعات، طرفداران سامسونگ را برای عرضه یک گوشی‌هوشمند دیگر با سیستم‌عامل اختصاصی تایزن هیجان‌زده می‌کند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که زمان گوشی‌هوشمند سامسونگ Z2 مشخص شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

یک‌ وب‌سایت، به‌تازگی مدعی شده است که سامسونگ، گوشی جدید حود را با سیستم‌عامل تایزن به همراه گلکسی نوت ۷ در ۱۱ آگوست (پنج‎‌شنبه، ۲۱ مرداد) در هند، معرفی خواهد کرد. علاوه‌بر این دو مدل، گلکسی A9 پرو سامسونگ نیز در این رویداد خبری حضور خواهد داشت.

هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که قیمت سامسونگ Z2، این گوشی را به یک انتخاب بسیار مناسب برای کاربران مبدل خواهد ساخت؛ بنابر اطلاعات تازه منتشرشده، گوشی جدید سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن، با قیمتی کم‌تر از ۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. این موضوع با توجه به فاش‌شدن گوشی  سامسونگ Z2 با تعدادی برنامه از پیش‌ نصب‎شده هندی، قابل انتظار بود.

گفته می‌شود که گوشی جدید سامسونگ در دو رنگ سیاه و سفید، عرضه خواهد شد؛ البته این گوشی در رنگ طلایی نیز فاش شده است که می‌تواند از معرفی یک رنگ جدید برای سامسونگ Z2، مدتی پس از عرضه رسمی، حکایت داشته باشد.

 سامسونگ Z2 با سیستم‌عامل تایزن از نسل چهارم ارتباطات، پشتیبانی خواهد کرد

طراحی گوشی جدید سامسونگ با توجه به این موضوع که سامسونگ Z2، نسبتاً ضخیم بوده و برآمدگی دوربین در پشت، قابل مشاهده است؛ می‎‌تواند برچسب قیمتی ۶۸ دلاری این گوشی را توجیه نماید. بخشی از مشخصات‌فنی گوشی جدید سامسونگ، فاش شده است اما در بخش عکس‌یرداری، نمی‌دانیم که محصول جدید سامسونگ چه عملکردی خواهد داشت؛ با این‌حال و با توجه به قیمت آن، نباید انتظار قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای را از  سامسونگ Z2 داشته باشید. شایعات پیشین، از یک صفحه‌نمایش ۴٫۵ اینچی آمولد (با رزولوشن احتمالی qHD)، یک گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، تراشه ۳۲ بیتی با چهار هسته پردازشی، یک گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از دو سیم‌‎کارت به‌صورت هم‌زمان، سیستم‌عامل تایزن ۳٫۰ و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برای گوشی جدید سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن، حکایت داشته‌اند. 

به‌طور کلی، سامسونگ Z2 در مقایسه با سامسونگ Z1 به مشخصات‌فنی بهتری مجهز شده است اما این گوشی در مقایسه با سامسونگ Z3، چندان نمی‌تواند نظر مساعد کاربران را به خود جلب نماید؛ با این‌حال و با درنظر گرفتن قیمت ۶۸ دلاری سامسونگ Z2، گوشی جدید سامسونگ به یک گزینه بسیار مناسب برای انتخاب مبدل خواهد شد. علاوه‌‌بر عرضه سامسونگ Z2 در آسیا، گفته می‌شود که این محصول در تعدادی از کشورهای آفریقایی نیز در دسترس خواهد بود. به‌نظر شما، سامسونگ Z2 در صورت عرضه در بازار ایران، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود یا تمایل دارید با پرداخت مبلغ بیشتر، گوشی‌های هوشمند دیگری را با سیستم‌عامل اندروید و ویندوز فون (ویندوز موبایل)، خریداری نمایید؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/samsung-to-unveil-the-z2-during-the-note-7-release-on-august-11-507076.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Awat

تورو خدا یکی بمن بگه این چیه درست کرده؟
سال ۲۰۱۶ ست
والا حیفه به این بگی آشغال
اگه سونی اینو میساخت رسواش میکردن
تلخ اینه که از پرچمدار الجی و سونی بیشتر میفروشه
نمیدونم این مردم چی تو مغزشون میگذره

JAGUAR

قیمت این گوشی ۶۹ دلاره
پس طبیعیه که پر فروش باشه تو کشور های در حال توسعه و فقیر مثل هند و آفریقا

Nokia.king

انتظار طراحی از گوشی ۶۰ دلاری داری ؟؟ :wacko: چرا تو این سایت کسی منطقی فکر نمیکنه ؟؟ خب طراحی میخای برو نوت هفت رو ببین میفهمی قدرت طراحی سامسونگ رو این گوشی شصت دلاره و سیستم عاملش هم تایزنه که با همین سخت افزار اندک در حد ای اوس روانه توقع داری با شصت دلار گوشی فلزی بدن دستت؟؟ کجا باش کار کردی دیدی اشغاله ؟ بگو ماهم یه برسیش کنیم .. دریغ از کمی تفکر و منطق

Salvatore

سال ۲۰۱۶ کی میتونه گوشی ۶۰ دلاری بزنه با این روونی سیستم عامل و طراحی؟
سونی همین اگه ساخته بود کمه کم ۱۸۰ دلار روش قیمت میذاشت
یجوری حرف میزنید انگار پرچم داره !!!
این از پایین رده هم پایین تره مال قشر کم درامده

Salvatore

حداقل ی شرکتی هست به اسم سامسونگ که قشر کم درامد رو هم جز ادما حساب کنه

Amir.M98

اسم گذاریش منو کشته،اول Z1 بعد Z3 الان Z2!!
دفه ی بعدم Z5 معرفی میکنه بعد Z4! 🙂

Blue Tech

جناب شماره ربطی به تاریخ نداره نشوند دهنده ی سطح مدله ۳ تو سامسونگها معمولا پایینه ۱ دیگه افتضاح پایینه ۲هم یچی بینش
معمولا سال تولید تو این مدل ها ذکر میشه مثله سری A J E C Zو…
مثلاA5 2015 زود تر از A3 2016 رونمایی شد

Iranian_mind00

کاش استراتژی سامسونگ برای تایزن منتشر میشد
یعنی میخواد کلا پایین رده باشه ؟!
به نظرم اگر گوشی انعطاف پذیرش رو تایزن بزنه خیلی برای سیستم عاملش خوب میشه و باعث ایجاد یک سیستم عامل مدعیه دیگه میشه

Blue Tech

آخه مشکل اینه که گوشیای انعطاف پذیرش ممکنه با فروشش مشکل پیدا بشه سره همین
بلاخره نباید استراتژی ثابت از سامسونگ انتظار داشت سره تایزن مطمئن باش سامسونگ خوب فکر کرده چی کار کنه اگه راهی وجود داشته باشه برای جا کردن تایزن بین سیستم عامل های مطرح قطعا فقط سامسونگ میتونه از پسش بر بیاد چون شدیدا کاره سختیه وقتی بازار رو اندروید و آی او اس شدیدا قبضه کردن به جایی میرسه که وین فون با وجود حضور قبلی در دنیای موبایل به این وضع فلاکت بار میوفته خیلی هوشمندی باید به خرج بده سامسونگ که بتونه تو این بازار خشن تایزن رو به ثبات برسونه تازه یه زمانی اندروید انقدر کم نقص نبود

Darkgroom

فقط مونده آدم با این گوشی در دنیای تکنولوژی عاشقانه قدم بزنه 😐
طراحی رو نگا توروخدا

Nokia.king

انتظار طراحی از گوشی ۶۰ دلاری داری ؟؟ :wacko: چرا تو این سایت کسی منطقی فکر نمیکنه ؟؟ خب طراحی میخای برو نوت هفت رو ببین میفهمی قدرت طراحی سامسونگ رو این گوشی شصت دلاره و سیستم عاملش هم تایزنه که با همین سخت افزار اندک در حد ای اوس روانه توقع داری با شصت دلار گوشی فلزی بدن دستت؟؟

Darkgroom

دوست خوبم قبل از اینکه نظر منطقیتو بدی یه سر برو gearbest قسمت موبایلش بعد اون بغل تیک قیمت گوشی بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار رو بزن ، یه سری گوشی معرفی میکنه بهت یه نگا به اونا بنداز بعد بیا از این نظرات منطقی بده … والا

Salvatore

تیکه ای که انداختی باحال بود ? ترکیدم از خنده
ولی برادر من گوشی ۶۰ دلاری دیگه چی داره که سر طراحیش بخوایم بحث کنیم

Chalton

اینده تایزن روشنه سامسونگ داره با احتیاط پیش میره و برای کم تر شدن نیازش به اندروید داره شدید رو تایزن کار میکنه و این رو مطمئن باشید تایزن تا چند سال دیگه قدرتمند ترین سیستم عامل میشه،یه سیستم عاملی که با کمترین سخت افزار بیشترین سرعت رم بهتون میده چون واقعا تایزن سبک هست و کاملا بهینه شدست،مطمئن باشید تایزن موقعی که استورش غنی بشه رو پرچم دار ها هم میاد.

milad danesh

این گوشی اگه اشتباه نکنم برای بازار هند و چین هست … از طرفی میخاد سهم سیستم عامل تایزن رو زیاد کنه و هم بازار پایینرده هند و چین رو از دست نده و از همه مهمتر میخاد تایزن رو به بلوغ برسونه و یه مارکت بزرگ براش بسازه تا روی همه دیوایس هاش ازش استفاده کنه

HEDAYAT

این عالیه که سامسونگ داره روی سیستم عامل اختصاصی خودش کار میکنه
امیدوارم تایزن درآینده پیشرفت بیشتری کنه و شاهد سیستم عامل جدیدی باشیم که با آندروید و iOS رقابت میکنه
من نمیدونم تایزن چقدر بهینه هست برای همین نظر درباره اینکه این گوشی چقدر قدرتمنده درست نیست
مثلا iPhone 4s با رم ۵۱۲ ازپس هربرنامه ای برمیاد، صرفا برای سیستم عامل بهینش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی