حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه الجی برای عرضه محصولات جدید؛ جی ۵ در ماه آوریل و V10 در نیمه دوم سال

نوشته

8 سال قبل | 16 دیدگاه | ترنجی

با نزدیک شدن به فصل جدید رونمایی از پرچمداران مختلف، شایعات بیشتری از این محصولات منتشر می‌شود. احتمالا می‌دانید که سال ۲۰۱۵ سال چندان موفقیت‌آمیزی برای شرکت الجی نبوده است. شایعات قبلی به این موضوع اشاره داشت که الجی، پرچمدار جدیدش یعنی جی ۵ را زودتر از موعد اصلی رونمایی خواهد کرد، اما یک منبع کره‌ای نظر دیگری دارد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

شایعات قبلی به عرضه الجی جی ۵ در ماه فوریه یا مه اشاره داشت، اما یک منبع کره‌‌ای ادعان دارد که این محصول در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. این گزارش تنها شامل الجی جی ۵ نمی‌شود، زیرا در ادامه گفته شده است که این شرکت قصد رونمایی از نسل سوم تلفن‌هوشمند منحنی خویش یعنی G Flex 3 را در نمایشگاه CES 2016 ندارد. شاید الجی تصمیم گرفته است که از این سری صرف نظر کند.

lg-g4-leather-product

حال بهتر است نگاهی به تمامی شایعات منتشر شده پیرامون پرچمدار اصلی الجی یعنی جی ۵ داشته باشیم. بر اساس تمامی اخبار و شایعات اخیر، الجی جی ۵ به یک بدنه تمام فلزی در کنار صفحه‌نمایش ۵٫۵ تا ۶ اینچی مجهز خواهد شد. همچنین انتظار داریم که این محصول به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با پردازنده گرافیکی Adreno 530 و چهار‌ گیگابایت حافظه رم مجهز شود. الجی جی ۴ از یک دوربین فوق‌العاده ۱۶ مگاپیکسلی بهره‌مند است پس تصور وجود یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در جی ۵ چندان دور از ذهن نیست. همانطور که قبلا هم اشاره کرده‌ بودیم، این محصول احتمالا به یک سنسور تشخیص قرنیه چشم مجهز خواهد شد. شایعه استفاده از چنین حسگری از زمان معرفی گلکسی نوت ۳ در فضای وب پخش شده بود اما تا زمان رونمایی از لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL این موضوع به واقعیت نپیوست. موردی که به‌شخصه به‌شدت منتظر آن هستم، بهبود چشمگیر طول‌عمر باتری این محصول است.

lg-v10-2970-001

در نهایت اعلام شده است که الجی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی، نسل دوم الجی V10 را عرضه خواهد کرد. درست است که اطلاعات زیادی پیرامون این محصول در دسترس نیست، اگر بخواهیم به‌شکل کلی بگوییم، الجی V10 جدید یک نسخه پیشرفته‌تر و قوی‌تر از جی ۵ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ شما از پرچمداران جدید الجی چه انتظاراتی دارید؟

[su_button url=”http://www.vinereport.com/article/lg.rumors.lg.g5.may.come.1st.half.of.2016.lg.v10.in.2nd.half/5874.htm” background=”#2a9b6d”]Vinereport[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
babak note

خیلی خبر خوبیه،خیلی خوشحالم الجی این روزا قدرتش زیاد شده

pika

V10 عالیه سری دومش هم عالی خواهد بود ولی حذف شدن Flex خیلی نامردیه.. کلا در حقش نامردی زیاد شد مخصوصا عرضه ی محدود ترش نسبت به بقیه گوشیای الجی..
تنها گوشیِ واقعا خاص رو میخوان نابود کنن 🙁

amir Narimnpour

فلکس خاااص ترین گوشی بود ک دیده بودم اما همیشه فکر میکردم هدف الجی ازش چیه؟؟؟
وقتی گوشی عرضه نمیشه به صورت گسترده به نظرم الکیه که برا تحقیق و توسعش هزینه بشه(( به خصوص فلکس که مهندسی خاصی داشت و هزینه تحقیقاتش مسلما بالاس ))
ولی مسلما فکری داره
چن وقت پیشم خوندم که گوشی با نمایشگر نا متعارف داره توسعه میده ک فک کنم عالی شه و رقیب سر سختی برا اج های سامی هرچند مطمینم با اونا متفاوت خواهد بود

shahinhhh

فکر کنم باتریش خوب باشه چون چند وقتی میشه LG تو باتری درجا زده . دوربینشم خوبه کلا زیاد فرق نمیکنه که چجوری باشه دوربین جلوشم دوگانه باشه بهتره بدنشم فلز خوبه ولی ای کاش شیشه و چرم میزد که در واقع روکش شیشه ییش از بدنه چرمیش محافظت کنه.چرم به نظرم بدنه خیلی باحالیه فقط همون مشکل خط و خش داره.

sinamirzaii

فکر کنم دوربین دوگانه مخصوص سری وی خواهد بود نه جی
نظر شخصیه

amir Narimnpour

سلام
” الجی جی ۵ به یک بدنه تمام فلزی در کنار صفحه‌نمایش ۵٫۵ تا ۶ اینچی مجهز خواهد شد. همچنین انتظار داریم که این محصول به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با پردازنده گرافیکی Adreno 530 و چهار‌ گیگابایت حافظه رم مجهز شود. الجی جی ۴ از یک دوربین فوق‌العاده ۱۶ مگاپیکسلی بهره‌مند است پس تصور وجود یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در جی ۵ چندان دور از ذهن نیست.”
اقای میر نژاد ممنون از این یه تیکه خیلی فیض بردم خداییش
جی۵ مطمینم میترکونه
باطری که درست شه دیگه مشکل این گوشی چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش سریع شروع شه شایعات تا یه چیزایی از نمایشگرم دستمون بیاد
تو رو خدا اولد

sinamirzaii

فکر کنم در سال ۲۰۱۶ بهترین سال برای گوشی های هوشمند باشه چون شرکتا نقاط قوت و ضعف خودشون رو پیدا کردن احتمال زیاد رفعش میکنن الجی فکر کنم سری وی رو جایگزین سری فلکس کرده
اگر الجی بتونه ماندگاری باتری رو در اندروید شش خیلی بهینه کنه دیگه یک گوشی کامل و بی نقص رو اماده و تولید میکنه چون مشکل الجی جی ۴ و الجی وی ۱۰ باتریشون بود
به امید موقیت شرکت های با اصالت :rose:

bvb

زمان جی۳ که الجی وارد رزلوشنQhd شد مشکلات نسبتا زیاد بود تو جی۴ بهتر شد ولی بازم بود تو وی۱۰ با هم بعضی از اشکالات برطرف شد ولی همچنان بود حالا دیگه به نظرم الجی بعد ۲ سال از اشتباهاتش درس گرفته و جی۵ مثل جی۲ بتونه نقطه اوج الجی باشه هر چند الانم گوشی های الجی جز بهترینها هستن اگه امسال جی۴ و وی ۱۰ از لحاظ شارژدهی قویتر بودن بدون شک بهترین فبلت و اسمارت فون سال میشدن تمرکز الجی توی نسل بعدی به طور ویژه ای باید روی باتری منعطف باشه امسال الجی با اسنپ ۸۰۸ تونست سریع ترین اسمارت فون اندرویدی سال بعد نت۵ معرفی کنه(طبق ویدیوهای سایت معتبر فون باف) تو جی۵ با توجه به اینکه احتمالا آخرین نسل چیپست اسنپ استفاده بشه فکر نکنم دیگه کسی بتونه حریف الجی بشه در کل خیلی به جی ۵ امیدوارم

Moazez

همه شرکتها الان دارن سالی چندتا پرچمدار معرفی میکنن،ولی همه سونیرو میبینن فقط.

negar

کدوم شرکت دوست عزیز!میشه مثال بزنی؟ :unsure:

Moazez

Htc,سامسونگ،الجی.

amir Narimnpour

قبول کن نوت با اس کلاسش فرق میکنه
جی و وی هم کلاسشون متفاوته
ولی سری زد و زد چه فرقی دارن برادر من؟؟؟؟

Moazez

فقط اسم فرق میکنه. بازی با کلماته اینکارا چون به هرحال پرچمدار پرچمداره

shahinhhh

معزز وژدانن چقدر اسکی میری

Moazez

حرفت چه ربطی داشت به شب یلدا

riofarina

تنها مشکل g4 صفحه نمایش پر مصرفشه.
همین g4 و تصور کنین با amoled یا poled مطمئناً تا یکی دوسال بیرقیب میشد.
سری فلکس هم بخاطر انهناش و خاصیت ارتجاعی مجبور به استفاده از پلاستیکه و دنیا پلاستیک نمیخواد.
گوشی فقط فلزی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs