حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر تلفن هوشمند گلکسی J1 مینی با نمایشگر ۴ اینچی باشید!

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

شاید بسیاری از ماها آنقدر مخارج مهم‌تر در زندگی داشته باشیم که خریدن یک تلفن همراه باقیمت‌های میلیون تمانی برایمان یک شوخی به نظر برسد شرکت‌های مختلف تولید کننده تلفن همراه هم به این موضوع واقف هستند به همین علت همواره در پی تولید تلفن‌هایی با قیمت پایین و کیفیت مناسباند سامسونگ هم مانند خیلی از این شرکت‌های تولید کنندهٔ تلفن همراه، تاکنون تلفن‌های هوشمند رده پایین زیادی به مر حله تولید رسانده است که از این تلفن‌ها می‌توان به تلفن‌های هوشمند گلکسی J۱ و گلکسی J۱ Ace اشاره کرد. پس از فروش موفقی که این تلفن‌ها در سراسر دنیا داشته‌اند اکنون گویا سامسونگ در پی به تولید رساندن عضوی دیگر از خانواده J است. در ادامه با ما همراه باشید.

با توجه به اطلاعاتی که وب سایت Spreadtrum، نوشته است، پایگاه داده GFXBench اطلاعاتی از اسمارت فون پایین ردهٔ سامسونگ منتشر کرده که بر طبق این اطلاعات مشخص شده است که اسمارت فون جدید غول کره‌ای شماره مدل SM-J۱۰۵F را به عنوان نام خود انتخاب کرده است بر اساس این شایعات شرکت سامسونگ اکنون در حال انجام تست‌های مختلف این تلفن همراه می‌باشد و به نظر می‌رسد که به زودی آن را به صورت رسمی معرفی کند.

اگر علاقه دارید تا هرچه سریع‌تر از مشخصات این هوشمند دوست داشتنی مطلع شوید باید با اطلاعتان برسانیم که این تلفن از اندروید لالی پاپ و صفحه نمایش WVGA به همراه یک چیپست چهار هسته‌ای Spreadtrum SC۸۸۳۰ با پردازنده گرافیکی Mali-۴۰۰MP۲ بهره می‌برد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند دوست داشتنی ۵ مگاپیکسلی است که به همراه دوربین ۱. ۳ مگاپیکسلی می‌تواند پاسخگو نیاز‌های معمولی شما برای عکس برداری در طی روز باشد. البته درست است که دوربین سلفی این تلفن کمی نا‌امیدتان می‌کند اما به هر حال با توجه به اینکه این تلفن هوشمند در دسته پایین رده‌ها قرار می‌گیرد، این امر طبیعی به نظر می‌رسد. در ضمن لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند دارای رم ۱ گیگابایتی و حافطه داخلی ۸ گیگابایتی نیز هست که می‌تواند از پس تعداد محدودی از بازی‌های سبک هم بر بیاید.

در همین راستا در لیست وبسایت Zauba که اطلاعات گمرک هند را ثبت می کند، قید شده است که سامسونگ بار‌ها این تلفن را برای انجام آزمایشاتی به هند ارسال کرده است. همچنین این وبسایت ذکر کرده تلفن هوشمند جدید سامسونگ از صفحه نمایش ۴ اینچی بهره می‌برد. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بر طبق گفته Spreadtrum نام این دستگاه J۱ مینی خواهد بود که احتمالا انتخاب این نام به دلیل ۴ اینچی بودن صفحه نمایش این دستگاه است. اکنون تا زمان معرفی این تلفن همراه باید منتظر بمانیم ولی بد نیست بدانید که احتمالا این تلفن همراه با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد تا بسیاری از کسانی که به دلیل قیمت بالای اسمارت فون‌ها ترجیح می‌دهند از تلفن‌های قدیمی استفاده کنند، ترغیب به خرید این تلفن همراه شوند.

Samsung-Galaxy-J1-Mini-SM-J105F-Leaked-Specifications Samsung-Galaxy-J1-Mini-SM-J105F Samsung-Galaxy-J1-Mini-SM-J105F-Import-Listing

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/11/23/samsung-galaxy-j1-mini-specifications-point-towards-a-4-inch-display/” background=”#12b37e”]sammobile[/su_button]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

فارغ از بحث قیمتش که خیلی هم خوبه؛
سامی جان! نه میگم ناموساً فازت چیه از اینهمه تولید گوشی های جورواجور!
نه در جواب جمله ی بالاییم میگم فانوساً فاز تو چیه که به فاز سامسونگ کار داری!
نه میگم بس کن دیگه، نه میگم سرویس کردی مارو!
فقط میگم رحم به کارگرای خط تولیدت کن! من که دور گود نشستم و دارم تشویقت میکنم!

SONY 1946

:scratch: :scratch: :scratch:

محمد کردزنگنه

دیگه با هر قیمتی یه گوشی داده بیرون اگر با همین فرمون بره در آینده این اتفاق میافته:
من: سلام دو کیلو سیب می خواستم.
فروشنده: بفرمایید، ۴ تومن میشه.
من اسکناس ۵ تومنی رو میدم فروشنده.
فروشنده: اسکناس هزار تومنی ندارم میخوای چندتا سیب دیگه ببر.
من: نه همینا کافیه، به جاش یه گلکسی بدید.
فروشنده: بفرمایید،گلکسی جی منفی ۱۰ مینی 🙂

Chaarshir_ahwaz

کلا سامسونگ دوتا شرکت گوشی سازی داره

یکی اشغال سازی سامسونگ که اینا و مدلا مث اینو میسازه
یکی اونی که گوشی میسازه
از محصولات گوشی سازی سامسونگ خرید کنید

riofarina

الان تنوع سامسونگ به حدی رسیده که با تغییر بودجه در حد ۱۰ هزار تومن میتونی یه مدل بالاتر یا پایینتر بگیری :wacko:

nima.b

عالی بود :yes:

just samsung

خخخخخخ چیکار به شرکت محبوب ما دارید خب سلیقه ها رو‌پوشش میده ولی حرفت باحال بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....