حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت‌ جدید ثبت شده توسط سامسونگ برای اسمارت فون تاشو ؛ منتظر Galaxy X باشیم؟

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار برای رونمایی از یک دستگاه به شدت خاص، مدت زیادی است که توسط سامسونگ مطرح شده و به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ سال تولد اولین نسل از گلکسی ایکس یا اولین اسمارت فون تاشو سامسونگ خواهد بود. این کمپانی در همایش WIPO یکی دیگر از پتنت‌های مربوط به این موضوع را معرفی و در مورد آن صحبت کرد. در ادامه همراه باشید.

به نظر می‌رسد با دستگاهی رو به رو هستیم که شامل دو صفحه نمایش و یک فریم فلزی خواهد بود. در حالت اول که دستگاه را تا نکرده‌ایم، با دستگاهی یک دست که از این دو صفحه‌نمایش تشکیل شده است رو به‌ایم. با توجه به این طراحی می‌توان دستگاه را خم کرد و تنها از یک صفحه‌نمایش ان به عنوان یک اسمارت فون کوچک‌تر استفاده کنیم. به زبانی دیگر در حالت باز، دو صفحه‌نمایش یک اسکرین را به کاربر می‌دهد و در حالت بسته، می‌تواند یک صفحه‌نمایش استفاده کند.

گلکسی ایکس (Galaxy X) تنها محدود به ۱۰۰ هزار دستگاه خواهد بود و انتظار عرضه کامل در بازار را نداشته باشید. کد اصلی دستگاه برای شناسایی در محصولات SM-G888N0 و به احتمال زیاد رونمایی اولیه در نمایشگاه CES ماه آینده خواهد بود. البته ما برای ماه آینده انتظار رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را هم داریم.

اگر به صحبت‌های قبل تر سامسونگ در این زمینه نگاهی داشته باشیم، باید دستگاهی را شاهد باشیم که به صورت تکی صفحه‌نمایش ۵ اینچی دارد و در حالت دو صفحه‌نمایشی تبدیل به تبلتی ۷ اینچ خواهد شد. البته در این قضیه تنها یک مورد کاملا رسمی تایید خواهد شد، این که سامسونگ در سال ۲۰۱۸ از اولین دستگاه تاشو خود رونمایی خواهد کرد. مشخصات و طراحی بر اساس شایعات و صحبت‌های مختلف است.

نظر شما چیست؟ منتظر چه دستگاهی از سامسونگ هستید؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

منتظرم ببینم که آیا به یک انقلاب تبدیل میشه یا یک دستگاه بیخود

mTAAHAAm

تا شو یا خم شونده؟

Mortazavi

از پشت تاشو از جلو خم شونده

Mortazavi

اگه سسامسونگ به اين روند ادامه بده و مايوس نشه قطعا انقلاب بزرگي در راه است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....