حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم iOS 11 از نصب بر روی آی‌دیوایس‌ها به 59 درصد رسید

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

با توجه به آخرین گزارشات منتشر شده در صفحه توسعه دهندگان وب‌سایت اپل، به نظر می‌رسد که iOS 11 در کمتر از مدت 6 ماه که از تاریخ انتشار آن می‌گذرد به سهم 59 درصدی از نصب بروی آی‌دیوایس‌های این شرکت رسیده است. این درحالی است که آمار و ارقام در ماه گذشته به عدد 52 درصد اشاره داشتند که در مقایسه با آمار ارائه شده از این ماه، شاهد افزایش چشم‌گیری نمی‌باشیم. با ترنجی همراه شوید.

در iOS 10 شاهد گسترشی با سرعت بیشتر نسبت به نسخه‌ی یازدهم آن بودیم، درست همان‌طور که در ژانویه 2017 شاهد نصب آن بر روی بیش از 70 درصد از دستگاه‌های اپل بودیم، پس با توجه گزارشات ارائه شده از سرعت رشد IOS 11، این نسخه از سیستم‌عامل اپل هنوز راه درازی تا رسیدن به این سهم در پیش دارد. اگر بخواهیم که به دنبال دلایل وقوع این مسئله باشیم، می‌توانیم به شکایت‌های بسیار کاربران از وجود باگ‌ها و اشکالات فراوان در این نسخه از iOS اشاره کنیم.

همچنین برای مثال می‌توان به ارائه بروزرسانی‌هایی از سوی اپل که باعث به وجود آمدن برخی اشکالات غیرقابل قبول در سیستم تصحیح کلمات کیبورد و اشکالاتی در برنامه ماشین حساب شدند، اشاره کرد که در نهایت باعث می‌شد تا کاربران از مهاجرت به نسخه ی 11 سیستم عامل iOS امتناع کنند. همچنین بسیاری از کاربران از این موضوع شکایت داشتند که پس نصب iOS 11 سرعت کلی تجربه‌ی کاری در دستگاه آن‌ها به شدت پایین آمده و در برخی موارد شاهد کاهش چشمگیر عمر باطری اسمارت‌فون‌های این شرکت بودند که همگی از مواردیست تا کاربران میلی به بروزرسانی سیستم عامل دستگاه هوشمند خود نداشته باشند.

خوشبختانه این موارد می‌تواند با توجه هر چه بیشتر اپل در آپدیت‌های آینده کاملا رفع شود و به علاوه می‌تواند باعث تمرکز هر چه بیشتر بر روی بروز همچین مسائل و مشکلاتی در نسخه‌های بعدی این سیستم‌عامل، همچون iOS 12 شود که انتظار داریم در سال 2018 شاهد رونمایی از آن باشیم.

 

آیا شما از کاربران iOS 11 هستید؟ نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

تعدادش خیلی زیاد نیست. طبیعیه.

Peiman

احتمالا به خاطر باگ و مشکلاتی که iOS 11 داشته سرعت فراگیر شدنش نسبت به گذشته زیاد نیست

mTAAHAAm

هنوز هم ایراداتی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)