حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Honor View 10 رسما معرفی شد: Kirin 970 و نمایشگر کم حاشیه

نوشته

6 سال قبل | 15 دیدگاه | هواوی

برند Honor هوآوی امروز روز شلوغی را داشته و 2 دستگاه را در دو رده پرچمدار و میان رده که قبلا برای بازار چین معرفی کرده بود، حالا به صورت رسمی و جهانی معرفی کرده است این دو دستگاه هوآوی Honor View 10 در رده پرچمدار و هوآوی Honor 7X که اولی به نام Honor V10 و دومی با همان نام قبلا دیده بودیم، هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این مطلب هوآوی Honor View 10 را ببینیم و بیشتر با آن آشنا شویم.

هوآوی Honor View 10

هوآوی Honor View 10

بدون شک شما هم با دیدن پشت این گوشی به یاد هوآوی Nova 2 Plus افتاده اید و بله درسته است، از هر زاویه ای به هوآوی Honor View 10 نگاه کنید یک نوا 2 پلاس در آن هویداست! نمی دانیم دلیل تغییر طراحی از نمونه فوق العاده زیبای هوآوی Honor 9 به طراحی آلومینیومی قدیمی تر در نگاه هوآوی چیست اما به هر حال این طراحی برای View 10 در نظر گرفته شده است.

هوآوی Honor View 10

هوآوی Honor View 10

هوآوی پس از عرضه پرچمدارهای قدر سری Mate 10 و استفاده از نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 (در مدل پرو و پورشه دیزاین) گویا تصمیم گرفته خط تولید میان رده های خود و حتی زیر برند Honor را نیز با این نوع نمایشگرها به روز کند. هوآوی Honor View 10 با یک نمایشگر کم حاشیه و نسبت تصویر 18:9 در اندازه 6 اینچ و رزلوشن FHD+ عرضه می شود. جالب تر آن که همانند Mate 10 (نسخه معمولی) حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته و دیگر روی پشت بدنه نیست. با وجود این همچنان دکمه های ناوبری روی صفحه قابل انتخاب کردن هستند.

هوآوی Honor View 10

هوآوی Honor View 10

مهم ترین بخشی که در هوآوی Honor View 10 باید به آن اشاره کرد، سخت افزار به روز شده آن است. چیپست رده پرچمدار Kirin 970 در کنار 6 یا 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 128 یا 64 گیگابایت از جمله سخت افزار مناسب آن است.

هر چقدر چیپست قدرتمند کایرین 970 می تواند Honor V10 را شبیه به Mate 10 معرفی کند، همانقدر عدم استفاه از دوربین دوگانه با برند لایکا می تواند این تصور را بهم بریزد. دوربین دوگانه در نظر گرفته شده برای Honor V10 شامل دو دوربین 16 و 20 مگاپیکسلی است که دوربین 20 مگاپیکسلی تک رنگ آن با f/1.8 ارایه شده است. دوربین سلفی رزلوشن 13 مگاپیکسلی دارد.

هوآوی Honor View 10

هوآوی Honor View 10

از نظر باتری جالب است بدانید باتری بزرگ 3750 میلی آمپری روی این دستگاه در نظر گرفته شده که با شارژر سریع فوق العاه سوپر شارژر هوآوی که یک شارژر 22.5 واتی است ارایه می شود! در نهایت با اعلام این خبر که جک 3.5 میلی متری صدا هنوز حذف نشده شما را خوشحال می کنیم و نظرتان را درباره هوآوی Honor View 10 جویا می شویم.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خب این چه فرقی با میت ده داره؟

mTAAHAAm

پس باید کیفیت و قیمت پایین تری داشته باشه

Mortazavi

لرزشگیر اپتیکال داره جناب عطایی؟؟

Sajjad

اینکه یهو بدنه فلزی با دوربین بیرون زده و پردازنده پرچمدار بده فقط گمراهی مشتری رو بیشتر میکنه

Peiman

مشخصاتش که خوبه .
اقای عطایی اطلاعی از قیمت این دستگاه ندارید؟؟؟؟؟؟؟

Teza

سینا جان لطف میکنی راهنمایی کنی منو در مورد سوالاتی که پرسیدم، پیشاپیش ممنونم

Mortazavi

این خیلی خوبه که هواوی برای قشر متوسط هم پرچمدار میزنه

Melodi1733

باسلام.
از لحاظ سخت افزاری گوشی قابل قبولی هست
اما نکات منفی هم داره
البته نمیشه به هواووی خرده گرفت چون میخواد قشر متوسط جامعه رو هم هم مدنظر بگیره.
دوست داشتم این ویژگی هارو در گوشی ببینم بااینکه قیمت گوشی بالا میرفت و مرز های سری V و Mate برداشته میشد.
مانند:
OLED Screen
Stereo speakers
Glass Design
مرسی.

Teza

یعنی این مدل هم هوش مصنوعی داره مثل میت ده چون پردازنده هاشون یکیه؟؟؟؟؟؟
و یه سوال دیگه که ذهنم درگیر کرده
آیا گوشی نوت۴ هنوز ارزش خرید داره یا این گوشی پیشنهاد میدید (تجربه خوبی از سری نوت سامسونگ و قلم اس پن داشتم و طرفدارشم یجورایی ولی پول خرید نوت۸ هم ندارم دگ :(( …. )

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)