حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به دنبال افرادی برای تست بتای بروزرسانی اندروید اوریو گوشی می ای 1 (Mi A1) است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

همان‌طور که می‌دانید شرکت شیائومی پس از مدتی نسخه‌ای از گوشی Mi 5X را معرفی کرد که کاملا شبیه به نسخه قبلی است ولی سیستم عامل آن اندروید خام می‌باشد. امروز شرکت شیائومی اعلام کرد که به زودی نسخه بتای اندروید اوریو برای Mi A1 عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می ای 1 همراه با اندروید نوقا 7.1.2 به بازار عرضه شد و جزو نخستین گوشی‌های هوشمندی بوده که در پروژه Android One شرکت گوگل قرار گرفته است. پس از عرضه این گوشی چندین بروزرسانی جزئی برای آن منتشر شد ولی طبق اعلامیه جدید این شرکت به دنبال افرادی برای امتحان نسخه بتا اندروید اوریو است.

دارندگان شیائومی Mi A1 تا تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) و ساعت 23:59 زمان دارند تا توسط مراحل زیر به پروژه بتای اندروید اوریو بپیوندند.

از طریق برنامه MIUI Global Forum اطلاعاتی مانند شماره سریال گوشی خود را وارد می‌کنید، سپس با توجه فعالت شما در انجمن جهانی MIUI به افراد منتخب پیامی ارسال می‌شود که شامل لینک نسخه بتا این بروزرسانی است.

خبر خوب این است زبان تمام بخش‌های نسخه بتا انگلیسی است، همچنین باید قادر به تحمل اشکالات نسخه بتا نیز باشید. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی شروع به ارسال نسخه بتا کرده است یا نه اما انتظار می‌رود تا به زودی نسخه بتا برای تمامی دارندگان Mi A1 در دسترس قرار گیرد.

نظر شما درمورد عملکرد شرکت شیائومی در بخش بروزرسانی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

واقعا چقدر این شیاومی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور