حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 plus لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

دیروز در ترنجی پیش نمایش شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 plus پیش از معرفی رسمی را از اکانت توییتر مدیر بخش بازاریابی شیائومی دیدیم. امروز اما شاهد لو رفتن یا بهتر بگوییم، به اصطلاح لو رفتن (!) تیزر تبلیغاتی شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 plus هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را با هم ببینیم.

[aparat id=”moukX”]

ویدیو حدودا 1.5 دقیقه ای که دیدید از ترکیب چند ویدیو تبلیغاتی کوتاه تشکیل شده که در آن یک چاق و لاغر با زبان چینی صحبت می کنند و متاسفانه بنده چیزی از آن متوجه نشدم اما تمرکز روی شیائومی Redmi 5 و Redmi 5 plus است که اهمیت دیدن این ویدیو نیز تماشای این دو دستگاه در دنیای واقعی است، هر چند کم و کوتاه!

این دو موبایل ارزان شیائومی آخر این هفته یعنی پنج شنبه به صورت رسمی معرفی خواهند شد و اطلاعات کامل آن ها منتشر خواهد شد. به دلیل محبوبیت فراوان آن ها در بین دستگاه های میان رده ارزان بین 500 تا 700 هزارتومانی چشم خیلی از کاربران به آن ها دوخته شده است.

شما ترجیح می دهید برای خرید در دستگاه های میان رده اقتصادی تا میان رده از چه برندی خرید کنید؟ آیا امکانات سخت افزاری برای شما اهمیت بیشتری دارد یا تجربه کاربری؟ فکر می کنید یکی از این دو دستگاه بتواند توجه شما را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

به نظر من خرید این گوشی ها ارزششو داره.در مورد تجربه کاربری هم خیلی با گوشی های دیگه متفاوت نیست

Peiman

خدای من این چینی و کره ایی ها چقدر خنده دارن . من هر بار میبنمشون خندم میگیره مخصوصا فیلماشون
خخ

Mortazavi

سری ردمی نوت که الان شده ردمی پلاس همیشه بهترین میانرده از لحاظ ارزش خرید و سخت افزار بودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)