حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 5 پرایم 2017 لو رفت، تغییرات بی معنی!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی جی 5 پرایم یکی از دستگاه های پرطرفدار در بازار ماست. دستگاهی میان رده با بدنه آلومینیومی، حسگر اثرانگشت و شیشه محافظ نمایشگر 2.5D که خب مشخصاتی خوب برای یک دستگاه میان رده است. هر چند سامسونگ با حذف نمایشگر AMOLED از این دستگاه ها توانست قیمت تمام شده آن را پایین نگاه دارد اما این تغییر یک برتری نیز داشت و آن قیمت تعویض ارزان این نمایشگر است! به هر روی، هر چیزی که بود که حالا نسل بعدی آن در شایعه ای لو رفته است. در ادامه با ما باشید تا گلکسی جی 5 پرایم 2017 را بیشتر بشناسیم.

گلکسی جی 5 پرایم 2017 دستگاهی خواهد که ارتقا خیلی زیادی را نسبت به نسل قبلی ارایه نمی دهد، این را می توان از تغییر شماره مدل آن (SM-G570 به SM-G571) نیز متوجه شد اما همچنان عادت های آن را در خود دارد. از نظر اندازه بدنه تقریبا هیج تغییری را شاهد نیستیم. نمایشگر و حجم باتری نیز تقریبا همانند نسل پیش است، فقط باتری 100 میلی آمپر حجم بیشتری دارد و نمایشگر همان 5 اینچی HD از نوع IPS باقی مانده است یا بهتر است بگوییم احتمالا باقی خواهد ماند.

گلکسی جی 5 پرایم 2017

گلکسی جی 5 پرایم 2017

سیستم عامل اندروید 7.1.1 است که هر چند اندروید 8 نیست اما برای میان رده های سامسونگ بد نیست. در زمینه سخت افزار یک پیشرفت را شاهد هستیم که ارتقا حافظه رم به 3 گیگابایت است و حافظه داخلی همان 16 گیگابایت باقی مانده است. همین داستان درباره چیپست آن نیز برقرار است و قرار است اگزینوس 7570 را دوباره در آن استفاده کنند.

به صورت کلی نمی توان گفت سامسونگ برای گلکسی جی 5 پرایم 2017 کار خاصی کرده باشد که بخواهیم به آن 2017 بگوییم، حتی حالا که سال 2017 رو به پایان است اسم آن نیز عجیب به نظر می رسد. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ آن را می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

صفحه نمایش اچ در سال 2018 خیلی کم نیست؟

Mortazavi

به نظرم پردازنده باید حتماً قوی تر می‌شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)