حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 گوشی موبایل با بهترین عمر باتری در سال 2017

نوشته

6 سال قبل | 15 دیدگاه | برترین‌های ترنجی

مسلما عمر باتری یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید موبایل هوشمند است. اگر موبایل هوشمندی که می خرید عمر باتری خوبی نداشته باشد و وقتی همراه شماست خاموش شود خب چه فایده ای جز یک شی همراه بی مصرف خواهد داشت؟ پس باید یک موبایل با عمر باتری خوبی بخریم، درست است؟ امشب در ترنجی 10 گوشی موبایل با بهترین عمر باتری در سال 2017 را خواهیم دید و با آن ها آشنا می شویم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بهترین عمرباتری موبایلضبهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

برترین عمر باتری موجود در لیست به بیشترین حجم باتری موجود در لیست می رسد! شیائومی Mi Max 2 با باتری 5300 میلی آمپر و قیمت بسیار مناسب که در کشور ما به صورت غیر رسمی حدود 1 میلیون تومان به فروش می رسد، بهترین عمر باتری موجود در بین همه موبایل هوشمند تست شده توسط GSMArena در سال 2017 را دارد. این فبلت 6.44 اینچی که با چیپست اسنپدراگون 625 و پشتیبانی از شارژ سریع 3 کوالکام عرضه می شود می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سرگرمی شما به حساب آید. همانطور که در لیست بالا می بینید تقریبا هر کاری که بخواهید با آن انجام دهید حداقل 20 ساعت برای به صفر رساندن باتری آن نیاز دارد!

شیائومی Mi Max 2 در مدت 30 دقیقه 22٪ شارژ می شود.

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

شاید جالب باشد که دومین گزینه این لیست نیز از شرکت شیائومی است و یکی از دستگاه های با حجم باتری قابل توجه! شیائومی ردمی نوت 4 با باتری 4100 میلی آمپری، نمایشگر 5.5 اینچی و چیپست مشابه برادر خیلی بزرگترش‌ (!) رکورد قابل توجه 119 ساعت را در Gsmarena ثبت کرده است. این دستگاه نیز امتیازات قابل توجهی را در تست باتری از آن خود کرده است.

ردمی نوت 4 در مدت 30 دقیقه 25٪ شارژ می شود.

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

خانواده گلکسی A و گلکسی J سامسونگ عمر باتری بسیار خوبی دارند و این را تقریبا همه کاربران می دانند و به صورت چهره به چهره به یکدیگر معرفی می کنند. گلکسی A7 2017 از این قاعده مسنثنی نیست و با باتری 3600 میلی آمپری خود عمر باتری قابل توجهی را به جای گذاشته است. قیمت این دستگاه اما تقریبا دوبرابر دو گزینه قبلی است!

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

بدون شک وقتی صحبت از عمر باتری خوب باشد اسم یکی از دستگاه های سونی در ذهن می چرخد و آن چیزی نیست جز سری کامپکت اکسپریاهای این شرکت ژاپنی. ایکس زد 1 کامپکت تنها موبایل با حجم باتری زیر 3000 هزار میلی آمپری این لیست است و همچنین در کنار گلکسی جی 5 2017 تنها موبایل با نمایشگر HD این لیست است. عملکرد باتری این دستگاه نیز قابل ستایش است.

اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در مدت 30 دقیقه 28٪ شارژ می شود.

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

هوآوی Mate 10 Pro که در ترنجی درباره آن مطالب زیادی خوانده اید ما را از نظر عملکرد باتری و سرعت شارژ شدن واقعا تحت تاثیر قرار داده است. این دستگاه با باتری 4000 میلی آمپری و نمایشگر FHD می تواند عمر باتری بسیار خوبی به شما بدهد که واقعا متوجه خوب بودن آن می شوید. همچنین نقطه قوت اصلی این فبلت در سرعت شارژ شدن بی نظیر باتری 4000 میلی آمپری آن است که در مدت 30 دقیقه تا 58٪ شارژ می شود که این به شخصه توسط ترنجی تایید می شود!

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

نمایشگر کم حاشیه و نسبت تصویر 18:9 به میان رده های چینی به سرعت رسید و OPPO F5 یکی از دستگاه هایی است که با این مشخصات و باتری 3200 میلی آمپری عرضه شده است. عمر بانری وبگردی بالای 17.5 ساعت آن در مقابل مدت زمان پخش ویدیو 11.5 ساعت آن عجیب است اما عملکرد کلی قابل تقدیر است که اگر به شارژ شدن نیمی از باتری در مدت نیم ساعت توجه کنیم، جالب تر هم می شود.

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

پس از گلکسی A7 2017 حالا نوبت به گلکسی J7 پرو یا همان گلکسی J7 2017 می رسد. این میان رده پرطرفدار با باتری 3600 میلی آمپری می تواند یک فصل و نیم از سریال Game Of Thrones شما را میهمان کند و سپس خاموش شود که واقعا قابل توجه است! این دستگاه در مدت 30 دقیقه 24٪ شارژ می شود که نشان از نبود شارژ سریع دارد.

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

گلکسی جی 5 پرو نیز همانند برادر بزرگترش می تواند عمر باتری خیلی خوبی به شما بدهد. هر چند عمر باتری برای وبگردی آن کمتر از جی 7 پرو است اما دو قسمت بیشتر می تواند پایاپای شما با سریال مورد علاقه تان دوام بیاورد!

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

اکثرا این تولیدکننده های چینی هستند که بنا به هر دلیل از جمله عدم بهینه بودن سخت افزار و نرم افزار حجم باتری بالایی را انتخاب می کنند، حال برخی جواب خوبی می گیرند و برخی خیر! چه می شود اگر سامسونگ از حجم باتری بالا استفاده کند؟ گلکسی S8 Active پاسخ این سوال است که عمر باتری بسیار خوبی ارایه می کند و اما در زمینه وبگردی عملکرد خیلی درخشانی ندارد. در مدت 30 دقیقه تا 34٪ شارژ می شود که خوب است.

بهترین عمرباتری موبایل

بهترین عمرباتری موبایل

در پایان به یک میان رده خیلی خوب از سونی می رسیم که در دست بررسی ترنجی است! اکسپریا ایکس ای 1 پلاس (Xperia XA1 Plus) با باتری بزرگ 3430 میلی آمپری عمر باتری خوبی را به شما می دهد که با توجه به قیمتش می تواند یک فبلت 6 اینچی مناسب برای شما باشد.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این گزینه ها برای شما جذاب تر است و حاضرید برایش پول خرج کنید؟ عمر باتری چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

بسیار عالی اما باید نسبت به امکانات گوشی ها طبقه بندی میکردید بنظرم..چون امکانات و کیفیت نباید فدای باتری بشه.. و در آخر اکسپریا ایکس آ وان پلاس ۵ و نیم اینچ هست نه ۶ اینچ

Sir_HiraD

نسبت به امکانات مشهصیه دیگه :
اگه پرچمدار میخوای Mate 10 Pro بخر : باتری عالی، دوربین عالی، قدرت و هوش مصنوعی عالی، کیفیت ساخت بالا، زیبایی فوق العاده

اگه میان رده میخوای سلیقه ایه ولی من ردمی نوت 4 رو ترجیح میدم که بزودی نوت 5 هم معرفی میشه از قابلیت هاشون : قیمت خیلی ارزون و ارزش خرید بالا، کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش خوب، سرعت رابط کاربری بالا،

البته از بین میان رده ها گوشی شیائومی رد می نوت 4a هم گوشی فوق العاده ای هست

علی شیخ زاده

حیف می مکس تو خیلی بزرگه

mTAAHAAm

بنظر من گوشی های شیامی بطور کلی و با در نظر گرفتن همه جوانب بهتر بودند

REZA

خیلی از گزینه ها سرعت شارژ شدن خیلی کمی داشتن،همیشه هم همه چیز باتری نیست.

JAVAD

من می مکس دو رو تقریبا یکماهه که خریدم به شدت هم راضیم ازش باتریش واقعا حرف نداره، گوشی قبلیم هم Redmi Note 3 بود اونم خیلی عالی بود ولی این یه چیز دیگه س

Sir_HiraD

بنده شخصا از کوشی های میان رده سری شیائومی ردمی نوت رو ترجیح میدم و از سری پرچمداران بدون شک گوشی میت 10 پرو که مرز های قدرت اندرویدی رو جابه‌جا کرده

siavash-t

سلام.‌ای کاش بیشتر توضیح می دادید.‌اگه به ظرفیت باتری باشه، باتری اس ۷ اج هم ۳۶۰۰ میلی آمپره.‌
اگر هم به سال تولید باشه، مهمترین گوشی رو فراموش کردید. گوشی Zenfone 4 max که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر داره.

mTAAHAAm

بله بکی از زنفون ها مخصوص همین قابلیته.

Morimf

میت10 پرو عالیه فقط قیمتش معقول باشه ارزش خریدش خیلی بالاتر میره

Phinkerret

اگه میت 10 پرو تو باطری خیلی خوبه پس چرا تو تست باطری که خودتون گذاشتین با باطری ظرفیت 4000 میلی آمپر از الجی وی 30 شکست خورد

Phinkerret

نظر شما محترمه ولی همونجور که خودتونم میدونین تو قسمت تست و بررسی باطری فون آرنا مرجع معتبر تری به حساب میادش و اونجا وی 30 بعد آیفون 8 پلاس بالاتر از خیلی پرچمدارا از جمله آیفون تن و میت و نوت 8 و آیفون 8 و اچ تی سی و…قرار گرفته این حرف شما خیلی عجیبه شاید چون باطریش 40000 هست و رزولوشن فول اچ دی داره میگین ولی اینو بدونین که فقط ظرفیت باطری مهم نیست بلکه پردازش و بهینه نرم افزاری هم خیلی مهمه و از جمله پنل صفحه مثلا تو بررسی های که تو سایتا اومده پنل پی اولدو بهینه تر از سوپر امولد و امولد هستن که اتفاقا پنل میت 10 پرو هم امولده ولی تو چند تا بررسی که سایتا موجوده وی 30 تونست میت 10 پرو رو شکست بده

Mortazavi

ممنون جناب عطایی

بشدت منتظر بررسی xa1 plus از جانب شما هستم

موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)