حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در حال برنامه‌ریزی برای ارزان‌ترین آیپد خود در Q2 2018 می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

اپل در اسفند ماه با معرفی یک آیپد 9.7 اینچی کم‌قیمت بسیاری از کاربران خود را غافل‌گیر کرد. در حال حاضر نیز یک گزارش ادعا می‌کند که تیم کوک و همکارنش در نظر دارند که مدل جدیدتر و ارزان‌تری را نیز معرفی کنند. با ترنجی همراه باشید.

بر اساس منابع digitimes ممکن است اپل در سه ماهه دوم سال 2018 یک آیپد 9.7 اینچی جدیدی را معرفی کند. در حال حاضر ارزانترین نسخه این آیپد در حدود 295 دلار قیمت دارد، اگر این خبر نیز صحت داشته باشد بدان معنی است که مدل جدید حدود 70 دلار ارزان‌تر از همتای کنونی خود خواهد بود.

در عین حال باید در نظر داشت که این اطلاعات غیر رسمی است و هنوز باید برای خوش‌حال شدن باید کمی صبر کرد اما با این‌حال قیمت پایین‌تر قطعا افزایش تقاضا از طرف مصرف کنندگان طبقه متوسط جامعه را در بر خواهد داشت.

همان‌طور که می‌دانید بازار جهانی تلبت در چند سال گذشته کاهش قابل توجهی را داشته است اما با‌ این حال آیپد‌های جدید اپل در فروش خود موفق بوده‌اند. همچنین با توجه به تماس‌های بدست آمده از کوپرتینو (Cupretino) در آبان ماه، اخبار حاکی از آن است که این شرکت رشد دو رقمی در فروش آیپد را در دو ماه گذشته داشته است.

منابع ذکر شده در این گزارش هم‌چنین پیش بینی می‌کنند این قیمت جدید، موج تازه‌ای از رقابت بین اپل و سایر رقبای اصلی خود یعنی سامسونگ، لنوو، آمازون و هواوی ایجاد خواهد کرد.

نظر شما راجع به این خبر چگونه است؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان خود در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امیدوارم اتفاق بیفته . دیگه شاهد قیمت های نجومی نباشیم .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی