حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طبق گزارشات، بعضی از کاربران متوجه بروز مشکل در قابلیت شارژ سریع Galaxy S8 خود شدند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

بسیاری از دارندگان گلکسی S8 و +S8 از این موضوع شکایت دارند که آخرین آپدیت عرضه شده برای این اسمارت‌فون‌ها باعث به وجود آمدن خرابی در قابلیت Fast Charging این گوشی‌های هوشمند شده است. این مشکل با نصب وصله‌ی امنیتی ماه اکتبر که چند هفته‌ی قبل برای گلکسی اس 8 و اس +8 عرضه شده بود ظاهر شده است. سامسونگ همچنین در حال حاضر مشغول به عرضه‌ی وصله‌ی امنیتی ماه نوامبر است که به تدریج برای همه کاربران این دستگاه‌ها قابل دسترس خواهد بود. با ترنجی همراه شوید.

آن دسته از کاربرانی که شاهد بروز این مشکل در دستگاه خود بودند، از آن توسط انتشار مطالبی در توئیتر و انجمن ارتباطی سامسونگ شکایت داشتند. آن‌ها متوجه شدند که قابلیت شارژ سریع دستگاه پرچمدارشان پس نصب بروزرسانی ماه اکتبر دیگر قادر به کار کردن نیست.

به نظر می‌رسد که دلیل بروز همچین مشکلی وجود یک باگ نرم افزاری در سیستم شارژ سریع باشد چرا که این گوشی هوشمند با شارژر اصلی خود این شرکت نیز مشکل پیدا کرده، حتی وقتی که در بخش تنظیمات باطری فعال است. بعضی از کاربران نیز وجود این مشکل در شارژ بی‌سیم را نیز گزارش کردند.

البته نکته قابل توجه این است که همه کاربران متوجه مشکل یاد شده نیستند و فقط برخی آن را گزارش کردند. همچنین گزارشاتی وجود دارند که نشان می‌دهد بروز همچین مشکلی نمی‌تواند به مسئله‌ی بسیار نگران کننده‌ای تبدیل شود.

هنور اظهارات رسمی از سوی سامسونگ اعلام نشده و این کمپانی هنوز از وجود آن آگاه نیست و به نظر می‌رسد که مدتی طول خواهد کشید که راه حلی برای این مشکل منتشر شده و به رفع آن بپردازد و ما باید همچنان منتظر بمانیم.

 

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

داره با پیکسل2 رقابت می کنه

هادی حیدری

حالا ک من میخام بخرم هر روز یه مشکل جدید!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)