حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل‌مپ در آپدیتی جدید با پشتیبانی از آیفون 10 بروزرسانی شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، گوگل

در نگاه اول شاید فکر کنید که آیفون X از لحاظ فیزیکی در مقایسه با آیفون 8 پلاس کوچکتر به نظر می‌رسد که باید بگوییم بله، درست فکر می‌کنید و همین طور است، اما نباید اجازه بدهید تا اندازه‌ی آن شما فریب دهد چرا که در عوض آیفون 10 از یک صفحه‌نمایش بزرگتر و همچنین رزولوشن بالاتری بهره می‌برد و به معنای آن است که اگر متوجه شدید که بعضی از برنامه‌های نصب شده در این گوشی آن‌طور که باید، درست نمایش داده نمی‌شوند احتملا به دلیل آن است که این اپلیکیشن‌ها هنوز برای پشتیبانی از روزولوشن بالاتر بروزرسانی نشده‌اند. با ترنجی همراه باشید.

ما انتظار داریم که در نهایت همه و یا بیشتر برنامه‌ها برای پشتیبانی از رزولوشن بالا و صفحه‌نمایش بزرگتر در آیفون 10 بروزرسانی شوند که به نظر می‌رسد Google اولین آن‌هاست. این کمپانی اخیرا آپدیتی برای اپلیکیشن گوگل‌مپ خود منتشر کرده که شامل پشتیبانی از صحفه‌نمایش آیفون 10 و کارآمدی صد‌در‌صدی در طراحی‌های لبه ‌به ‌لبه می‌باشد.

همان‌طور که در تصویر ابتدایی مشاهده می‌کنید دو عکس اول در سمت چپ نشان دهنده‌ی این هستند که چگونه قبل از نصب این بروزرسانی، گوگل مپ بر روی آیفون 10 بدون پر کردن لبه‌ها اجرا می‌شد و دو عکس کناری در سمت راست نشان از پوشش کامل این برنامه در تمامی قسمت‌های صفحه‌نمایش بعد از آپدیت است. با این حال در قسمت‌های پایینی برنامه هنوز هم شامل طراحی بسیار عالی و سازگاری نیستیم، هر چند که شاهد پیشرفت‌های بهتری نسبت به نسخه قبل آن می‌باشیم.

در حال حاضر این بروزرسانی به طور کامل در دسترس قرار دارد و اگر شما از کاربران آیفون 10 هستید می‌توانید با مراجعه به اپ استور آیتونز از طریق این لینک اقدام به دریافت آن کنید.

 

نظر شما در رابطه با استقبال شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان برنامه‌ها از این سبک طراحی در گوشی‌های هوشمند جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

گوگل؟آیفون؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)