حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بعدی Essential Phone راحت‌تر از نسخه اولیه تعمیر خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

درست در زمانی که اندی رابین موسس و مدیر عامل Essential Product در دوران غیبت خود در این کمپانی به سر می‌برد، به نظر نمی‌رسد این شرکت تحت تاثیر منفی این امر قرار داشته باشد و این می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که مشتاقانه منتظر این هستند که چه اتفاقی قرار است برای اسنشال در ادامه رخ دهد. با ترنجی همراه شوید.

مدت طولانی نیست که از ساخت اولین گوشی هوشمند، با نام PH-1 یا Essential Phone توسط این شرکت می‌گذرد. این کمپانی همچنین در حال حاضر برنامه‌ریزی دقیقی را برای محصولات آینده‌ی خود مطرح می‌کند که در نوع خود قابل توجه است. به طور دقیق‌تر Essential در یک گفتگو که با نام “همه چیز از من بپرس” در وب سایت Reddit شناخته می‌شود، تایید کرده که در حال طرح‌ر‌یزی برای ساخت نسل بعدی از تلفن‌های هوشمند خود بوده و اطلاعاتی کمی هم درباره‌ی آن منتشر کرده است. در واقع می‌توان گفت تنها خبری که Essential درباره محصول آینده این شرکت داد این بود که آن‌ها تمرکز ویژه‌ای بر خاصیت تعمیرپذیری آن خواهند داشت. می‌توان گفت این ادعای اسنشال تحت تاثیر گزارش وب سایت IFixit بوده که خبر از تعمیر شوندگی بسیار سخت محصول فعلی این شرکت دارد و این شرکت با این کار در نظر دارد تا توجهات بیشتری در این باره به سوی خود جلب کند.

حتی اگر هم تعمیر Essential PH-1 بسیار سخت باشد، شاهد جمله‌ی زیر از این کمپانی هستیم که:

ما مطمئن هستیم که موارد مصرفی تلفن هوشمند شما همچون باطری‌ها، به شکلی معقول و با قیمتی رقابتی نیز قابل جایگزینی باشند.

این مسئله همچنین برای دستگاه ساخته شده‌ی فعلی این شرکت و همچنین محصولات آینده‌ی آن صادق خواهد بود.

در این باره که اسمارت فون بعدی ساخت Essential از چه مشخصاتی بهره ‌می‌برد، طراحی آن به چه شکل و حتی در چه تاریخی معرفی خواهد شد هیچ جزئیاتی در دسترس نیست ولی به نظر می‌رسد که باید شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این باره در نیمه‌ی اول سال 2018 باشیم.

 

نظر شما در رابطه با سیاست‌های انتخابی این کمپانی در برخورد با مشتریان خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

این کوشی اصلا وارد ایران می شه؟

عارف کمانی

به صورت مسافری تعدادی وارد شده و فوق العاده گیر آوردن این تلفن توی ایران سخته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)