حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi Note 5) با رابط کاربری MIUI 9 از راه خواهد رسید

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

طبق تصویر تبلیغاتی‌ که در روزهای گذشته منتشر شد گوشی‌های جدید شرکت شیائومی یعنی ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پلاس در 7 دسامبر (16 آذر) معرفی خواهد شد. امروز مشخصات دیگری از این گوشی عرضه شده که به رابط کاربری MIUI 9 به صورت پیش فرض در این گوشی اشاره دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات جدید از فایل PDF دفترچه این گوشی بدست آمده است، در این فایل گفته شده ردمی نوت 5 می‌تواند دو سیم کارت یا تک سیم کارت با رم باشد، یعنی اینکه درگاه سیم کارت دوم این گوشی با اسلات رم یکی است. اگر از دو سیم کارت در این گوشی استفاده کنید، فقط یکی از آن‌ها توانایی اتصال به شبکه 4جی را خواهد داشت که این مسئله باعث شده تا احتمال استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 یا هلیو پی20 از شرکت مدیاتک در این گوشی بالا رود.

در ادامه در دفترچه ذکر شده که Redmi Note 5 با رابط کاربری MIUI 9 عرضه خواهد شد که ما قبلا آن را می‌دانستیم. در سایت Weibo نیز به طور رسمی تیزی از این نسخه از رابط کاربری شیائومی و قیمت 1000 CNY یا 150 دلاری منتشر شده است.

مشخصات دیگری که توسط TENAA تایید شده شامل نمایشگر FullView با نسبت 18 به 9 و سه مدل با حافظه‌های 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی است، در بخش دوربین هم یک سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو قرار گرفته است.

نظر شما درمورد میان‌رده‌های آینده شرکت شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

چقدر خوش قیمت؟
چرا بررسی اینجور گوشی ها را نمیذارید؟

عارف کمانی

سلام
بررسی Xiaomi redmi Note 4x رو سه ماه پیش روی سایت قرار دادیم که هم‌اکنون میتونید اون رو از لینک پایین بخونید

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس (Xiaomi Redmi Note 4X)؛ تغییرات ملموس

mega08

خرید شیائومی دیگه معقولانه نیست . مگر اینکه بخوای قید آپدیتو بزنی . چون گوشی میده دیگه آپدیتش با خداس . شاید ی رابط کاربریشو ارتقا بده .mi5s رسما انداخت دور با اسنپ 821 میگه اندروید 8 نمیگیره :-|. کاربران براش مهم نیستن.
نگاه ب ظاهرش نکنید بازش کنید میبینید کیفیت برد ب کار رفته در گوشی چقد پایینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور