حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی امروز اولین نسخه رسمی از اندروید اوریو(Oreo) را برای U11 Life در آمریکا منتشر کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اچ‌تی‌سی، اخبار

روز دوشنبه شرکت اچ‌تی‌سی پرچم‌دار خود U11 را به اندروید اوریو (Oreo) بروزرسانی کرد. در همین حال امروز اعلام شد شرکت اچ‌تی‌سی اندروید اوریو را به یکی دیگر از تلفن‌های همراه خود می‌آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید U11 Life، یکی از گوشی‌های میان رده‌ای است که اچ‌تی‌سی آن را در اواسط آذر ماه (نوامبر) که به‌طور پیش فرض از اندروید نوقا پشتیبانی می‌کرد، رونمایی کرد. با این وجود امروز کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی اعلام کرد که در حال‌حاضر کاربران اپراتور‌های آمریکایی، نظیر T-mobile و AT&T می‌توانند هشتمین ورژن از اندروید، یعنی اوریو را برای تلفن‌های همراه U11 LIFE دانلود کنند.

U11 LIFE اولین گوشی میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی می‌باشد که به فناوری Edge Sence مجهز شده است. این فناوری شما را قادر خواهد ساخت که با تلفن همراه خود تعامل بیش‌تری داشته باشید، برای مثال با فشردن محل‌های مخصوصی از حاشیه‌های گوشی خود می‌توانید عملکرد‌های مختلفی را در اختیار داشته باشید. به این صورت شما می‌توانید همین گونه که توضیح داده شد اپلیکیشن دوربین را باز کرده و از اتفاقات گوناگون، تصویری را به ثبت برسانید.

U11 Life نسبت به قیمت خود دارای ویژگی‌های منحصر بفرد و جالبی می‌باشد؛ شما می‌توانید در لیست زیر برخی از خصوصیات تلفن همراه U11 Life را مشاهده کنید.

  • نمایش‌گر 5.2 اینچی با رزولوشن (1080p (FHD
  • مقاومت در برابر آب، گرد و غبار
  • پردازنده Snapdragon 630

نظر شما درباره‌ی U11 Life چگونه است؟ تجربیات خود را با ما و سایر دوستان در ترنجی به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

این کوشی کی به بازار اومده؟

Peiman

نظر مثبتی ندارم. یکی از مهم ترین ویژگی ها که طراحی باشه گند زده توش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی