حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکن کف دست ثبت اختراع جدید سامسونگ برای راهنمایی گذرواژه

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

اسکن اثرانگشت، اسکن چهره و اسکن عنبیه چشم از راه هایی هستند که برای شناسایی شما و بازکردن قفل دستگاه استفاده می شود. از قدیمی ترین این ها می توان به گذرواژه یا همان پسورد اشاره کرد، موجوداتی فراموش شدنی و کند برای استفاده که خوشخبتانه دیگر خیلی به آن ها نیاز نداریم اما حقیقتا هنوز در باطن نیازمند آن ها هستیم! حالا سامسونگ اختراعی ثبت کرده است که می تواند راهنمای پسورد شما باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اسکن کف دست سامسونگ که البته هنوز در مرحله یک طرح ثبت شده است، صحبت کنیم.

اسکن کف دست

اسکن کف دست

اگر اشتباه نکنم ویندوز از نسخه 8.1 به این سو به شما امکان تعریف یک راهنما برای پسورد می دهد و شما به وسیله آن اگر پسورد خود را فراموش کرده باشید، می توانید آن را راحت تر به یاد بیاورید. سامسونگ اما در این فکر است که مرحله راهنمای رمز را کمی پیشرفته تر و ایمن تر کند اما چطور؟

با سیستم تشخیص کف دست سامسونگ شما می توانید کف دست را اسکن کنید و دستگاه لابه لای خطوط کف دست شما راهنمای رمز را به شکلی نه چندان مشخص جاسازی می کند، چیزی شبیه به تصویر بالا. سپس وقتی پسورد را فراموش کردید، با این روش می توانید راهنمای رمز خود را داشته باشید، عجیب است نه؟

این طرح که شاید حتی به تحقق نپیوندد را می توان جالب اما غیر لازم دانست که البته خلاقانه هم هست! نظر شما چیست؟ اسکن کف دست برای راهنمایی راهنمای رمز (!) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

ایمنی خیلی خوبی داره

mega08

عجب پتنت جالبی .ولی فک نکنم ب این زودیا عملیاتی بشه

Peiman

چه پتنت جالبی !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)