حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی آ 7 2018 (Galaxy A7(2018 ممکن است تنها در سه بازار اروپایی عرضه شود

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | Android، CES، اخبار، سامسونگ

خبر‌گزاری Sammobile در روز سه‌شنبه به نقل از منابع آشنا با طرح‌های محصولات سامسونگ گزارشی را منتشر کرد که حرف‌های تازه و جذابی را به میان آورد. طبق این گزارش ممکن است تنها سه بازار اروپایی گلکسی (A7(2018 سال آینده را دریافت کنند. با ترنجی همراه باشید.

طبق ابن گزارش کشور‌های آلمان، لهستان و روسیه در حال حاضر تنها کشور‌های اروپایی قدیمی هستند که محصول آینده این شرکت نام آشنا را هدف قرار می‌دهند. با این وجود، هیچگونه جزییات بیش‌تری در مورد این موضوع ارائه داده نشده و تا‌کنون مشخص نیست که چه چیزی باعث شده است که یکی از بزرگترین سازنده‌ی گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی بزند.

همچنین در مورد گلکسی A3 نیز صحبت‌هایی در میان است. اینطور که به‌ نظر می‌رسد سامسونگ تصمیمی به معرفی و انتشار گلکسی A3 ندارد. بنابراین این شرکت کره‌ای فقط برای گلکسی A5 و گلکسی A7 برنامه ریزی کرده است تا در سال آینده آن‌ها را به عنوان خانواده‌ی میان‌ نسلی خود منتشر کند.

اگر‌چه هنوز گزارش مشخصی درباره‌ی اندازه دقیق پنل نمایشی این دو دستگاه منتشر نشده است اما با این حال گفتنی است که هر دو گوشی به صفحه نمایش اینفینیتی مجهز می‌شوند و در عین‌حال قرار است که حاشیه‌های صفحه‌شان نیز بطور کلی در طراحی و توسعه حذف شوند.

با توجه به قیمت رقابتی نسبت به مشخصات فنی قابل توجه، سری C معمولا به کشور‌های در حال توسعه محدود بوده است. درست برخلاف گلکسی A که هرساله در بسیاری از کشور‌های اروپایی عرضه می‌شود. اما اگر شایعه‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند صحبت داشته باشند باید بگوییم که سامسونگ برخلاف استراتژی مرسوم خود، تصمیم تازه‌ای مبنی بر عرضه محدود نسل آینده گوشی‌های سری A گرفته است. این امر باعث می‌شود حق انتخاب مصرف کنندگان کشورهای اروپایی از ۳ به ۱ کاهش پیدا کند.

در آخر باید اضافه کنیم که اگر سامسونگ واقعا به‌دنبال اجرای یک استراتژی هدفمند برای سری گلکسی A می‌باشد می‌توان متوجه شد که چنین تصمیمی از استقبال کم‌رنگ مردم از گلکسی (A7 (2017 نشات می‌گیرد. با توجه به این نکته که بازار موبایل در بسیاری از کشور‌های اروپایی اشباع شده، ممکن است سامسونگ قصد داشته باشد سیر فروش گوشی‌های میان رده بعدی خود را بدون سردرگم کردن مصرف کنندگان این بازار، آسان‌تر کند.

انتظار می‌رود گلکسی A5 و (A7 (2018 در اوایل سال 2018 در مراسم CES معرفی و از فروردین ماه در دسترس مردم قرار گیرند.

نظر شما کاربران ترنجی درباره‌ی این خبر چگونه است؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

کشورهای آسیایی چطور؟

Mortazavi

به نظرم عدم عرضه a3 كار درستيه چون با اون قيمت و شركت هاي چيني گوشي هاي با مشخصات خيلي بهتري ميزنند اما در مورد a7 احتمالا خانواده سي جايگزينش بشند كه باعث صرفه جويي تو هزينه توليد ميشه

Mortazavi

شايد دليل ديگش قيمت بالاي اين گوشي باشه كه با پرچمداراي چيني كه اندازه صفحه نزديك بهش دارن برابري مي كنه و با توجه به پيشرفت سريع چيني ها و قيمت عجيبشون در آينده رقابت در اين بازه خيلي سخت ميشه

Kavi
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی