حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Repost در اینستاگرام در حال تست است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

اینستاگرام از زمانی که به تصاحب فیس بوک درآمده است پیشرفت های بی نظیری داشته که نمی توان این شبکه اجتماعی را بدون آن ها تصور کرد! یکی از قابلیت هایی که شخصا همیشه خلا آن را حس می کردم، قابلیتی شبیه به ری-توییت در توییتر بود که بتوانید تصویری را که پسندیده اید، بدون کپی از صفحه شخص مقابل در صفحه خود به شکلی نمایش دهید که به پروفایل وی منتقل شود و لایک یا کامنت قرار گرفته زیر آن، برای او ثبت شود. این شبیه به قابلیت فروارد در تلگرام نیز هست. حالا خبر می رسد که اینستاگرام در حال تست دو قابلیت جدید است که یکی از آن ها Repost است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این دو قابلیت بیشتر بدانیم.

[aparat id=”e7QtR”]

به جز قابلیت Repost قابلیت دیگری نیز قرار است که اضافه شود و بیشتر در بخش استوری کاربرد دارد. این قابلیت به شما امکان اضافه کردن تصویر متحرک یا همان Gif را روی استوری می دهد که تا کنون موجود نبوده و سبب خلاقیت های بیشتر نیز می شود.

با اضافه شدن این دو قابلیت می توان گفت اینستاگرام واقعا پیشرفت بسیار خوبی داشته که هر کدام برای یک دسته از کاربران اهمیت ویژه ای دارد. مثلا قابلیت Repost حتی می توان نحوع تعامل بین کاربران یا تبلیغات را تغییر دهد و قابلیت دوم برای دوستانی که اگر هر روز استوری آپلود نکنند، خوابشان نمی برد قطعا جذاب است.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این دو قابلیت برای شما بیشتر جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اینستاگرام خیلی پیشرفت داشته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)