حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: ال‌جی G7 در دی ماه (ژانویه 2018) معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، شایعات

با توجه به شایعات جدید، سامسونگ در نظر دارد تا گلکسی S9 را در ژانویه سال آینده‌ی میلادی به شکل رسمی معرفی کند و این که این تاریخ همزمان با برپایی نمایشگاه تجاری CES است. به هر حال به نظر می‌رسد که یکی از رقبای بزرگ سامسونگ یعنی ال‌جی قصد دارد تا مانع از جلب تمامی توجهات به سوی سامسونگ شود چرا که بر اساس گزارشات تازه از سوی وب‌سایت Business Korea، این شرکت هم قصد دارد تا از مدل جدید پرچمدار خود، الجی G7 در همین ماه رونمایی کند. با ترنجی همراه شوید.

این خبر نمی‌تواند بسیار تعجب‌آور باشد چرا که همه‌ی ما می‌دانیم که بر اساس سیاست‌های ال‌جی، این کمپانی علاقه دارد تا در هر سال، دو مدل جدید از پرچمداران ساخت خود را عرضه کند، درست همانند عرضه‌ی ال‌جی G6 و ال‌جی V30 در سال جاری که هر دو با استقبال قابل توجهی از سوی کاربران مواجه شدند. متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه G7 در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این محصول با چه مشخصاتی عرضه خواهد شد و نکته جالب توجه این است که این دستگاه به پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 845 مجهر خواهد بود و آن هم به این دلیل است که این کمپانی در رقابت با سامسونگ که از این پردازنده در S9 استفاده خواهد کرد، دست به این اقدام خواهد زد.

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این که G7 در چه روزی از ماه ژانویه معرفی خواهد شد در دسترس نیست اما با توجه به همزمانی این اتفاق با رویداد CES، به نظر می‌رسد که ال‌جی در نظر دارد تا از این فرصت استفاده کرده و محصول جدید خود را در حالی که تمامی نگاه‌ها به سوی این نمایشگاه است، معرفی کند. البته باید در نظر داشت که این شایعات می‌تواند در نهایت درست نباشد اما در غیر این صورت باید شاهد پخش شدن اطلاعات جدید و لو رفتن جزئیات دیگری در این باره طی هفته‌ها و ماه‌ها‌ی آینده باشیم.

 

نظر شما درباره‌ی معرفی پرچمدار سری جدید ال‌جی چیست ؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

بنظر من بعیده ژانویه معرفی بشه. چون رقیب وی سی خواهد شد.

Sajad

الجی همین V30 رو به سلامت به مقصد برسونه هنر کرده…

Peiman

اگه میخواد با اسنپ835 بده بهتر این کارو نکنه و بزاره برای mwc

Mortazavi

اميدوارم سري جي مثل سالهاي قبل با نوآوري هاي كابردي و البته كيفيت سري وي همراه باشه

يادمون نره ترندهاي محبوبي مثل اندازه ٥.٢ و رزولوشن ٢كي صفحه و همچنين لرزشگير اپتيكال با سري جي الجي معرفي شدند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)