حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌نما: چگونه از گوگل پلی نرم‌افزارها را بدون محدودیت دانلود کنیم؟

حتما تاکنون چند بار وقتی خواستید اپلیکیشنی را از گوگل پلی دریافت کنید با ارور This item is not available in your country مواجه شده‌اید یا به دنبال اپلیکیشن خاصی هستید، در استور موجود است اما نتایج جستجو برای شما هیچ چیز پیدا نشد!

در ادامه با ترنجی همراه ما باشید تا با روش های دور زدن این ارور آشنا شوید ..

با وجود اینکه چند ماه پیش خبر احتمال خروج ایران از لیست تحریم گوگل‌پلی منتشر شد، اما هنوز گوگل این اقدام را عملی نکرده و دسترسی به بیشترِ اپلیکیشن ها طبق روال همیشه مسدود است.

البته این مورد، فقط در ایران نیست و برخی از کشورهای دیگر نیز دچار این مشکل هستند. بنابراین، کاربران باید با روش‌های متفاوتی اقدام کنند تا بتوانند به اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشند.

ما در ادامه شما را با چند روش آشنا میکنیم.

 

1-دانلود از طریق نسخه‌ی دسکتاپ

اگر بخواهیم از این راه اقدام کنیم، معمولا نیاز به استفاده از ابراز گذر از تحریم یا همان فیلترشکن نیستیم ( برای احتیاط روشن کنید تا به مشکلی بر نخورید ) ، فقط کافیست ابتدا جیمیل وارد شده در موبال را با مرورگر کامپیوتر و وبسایت گوگل همگام سازی کنیم، سپس صفحه‌ی اپلیکیشن مورد نظر خود را پیدا کنیم و روی Install کلیک کنیم تا اپلیکیشن در موبایل دانلود و نصب شود. فراموش نکنید که طی دانلود اینترنت موبایل رو قطع نکنید.

اگر گاهی با ارور This app is incompatible with your device (این برنامه با دستگاه شما سازگاری ندارد ) مواجه شدید باید بدانید این ارور صرفاََ جهت عدم پشتیبانی دستگاه شما از این اپلیکیشن نیست، بلکه ممکن است به دلیل عدم ست بودن آی‌پی شما با وبسایت این ارور را دریافت کنید، پس پیشنهاد میکنم اگر با این ارور مواجه شدید، به روش های بعدی مراجعه کنید و وقتتان را صرف این روش هدر ندهید :)) .

 

2-دانلود از طریق تلگرام !

تلگرام، طی دو سال اخیر پیشرفت چشمگیری در کشور ما داشته، همه‌ی ما از آن استفاده میکنیم و روزانه زمان زیادی را در آن سپری میکنیم، پس وقتی میتوانیم از این طریق نصب کنیم چرا به روش های سخت روی بیاوریم ( البته باید اشاره کنم بیشتر برای اپلیکیشن ها جواب میدهد تا بازی های سنگین ) .

خب برای انجام این کار ابتدا apkdl_bot@ پیام بدید، این ربات توانایی فرستادن فایل تا زیر حجم 50 مگابایت را داراست و در صورتی که فایل شما حجیم‌تر از 50 مگابایت بود، به شما لینک دانلود تحویل میدهد .

کافیست لینک اپلیکیشن مورد نظر را ( به این صورت ) از وبسایت گوگل‌پلی کپی کرده و به ربات بفرستید.

مسئله اینجا تمام نمیشوند، اگر اپلیکیشن شما حجمی بیشتر از 50 مگابایت داشت و ربات توانست آن را دریافت کند، میتوانید لینکی که ربات برای شما ارسال کرده را به ربات دیگری یعنی : @urluploadbot ارسال کنید تا ربات به شما فایل ارسال کند ! (البته این ربات نیست تنها از لینک هایی تا سقف حجم 500 مگابایت پشتیبانی میکند، اگر دانلود شما بیشتر از 500 مگابایت است، باید این روش را نیز به کنار بگذارید و به روش بعدی بروید :)) ! )

 

3-دانلود از طریق خودِ موبایل

این راه عالی و بهترین راه است، اما ممکن است کمی مشکل باشد،  پس اگر دنبال دردسر و سنگینی کار نیستید، به راه بعدی مراجعه کنید 🙂

برای دانلود اپلیکیشن، ابتدا باید از تنظیمات گوشی، در قسمت Apps، اپلیکیشن های Google Play Services و Google Play Store را Clear Cache (اگر جواب نداد Clear DATA را پاک کنید) و بعد از انجام این کار، نرم افزار تغییر آی‌پی را باز کرده، وقتی به سرور متصل شد، گوگل‌پلی را باز کنید و به راحتی دانلود کنید 🙂

 

4-سایت های مستقیم کننده‌ی لینک

به جرئت میتوان گفت آسان ترین و بدون دردسر ترین روش، همین روش است، با رفتن به هر کدام از این سایت ها نواری را مشاهده خواهید کرد که در آن باید لینک گوگل پلی یا نام بازی را قرار دهید. فقط حواس تان باشد که معمولا پایان لینک پلی استور هر اپلیکیشن جمله hl=en& یا نمونه های مشابه وجود دارد. پیش از آنکه لینک را در نوار گفته شده بگذارید، حتما این جمله را پاک کنید. .

 

جدا از این سایت ها، می توانید از apk-dl.com نیز استفاده کنید که در واقع وبسایت ، ربات apkdl_bot@ است. فقط یک نکته را فراموش نکنید، روش های دوم و چهارم تنها مربوط به اپلیکیشن های رایگان است و برای بازی ها یا برنامه های پولی باید از وب سایت های دیگر استفاده نمایید.

 

5- استفاده از سایت‌ها و استورهای داخلی

مدت ها قبل استوری بود به نام Apkpure که حتی برخی اپلیکیشن‌های پولی گوگل‌پلی را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار میداد، اما مدتی است که این استور در کشور ما فیلتر شده و برای دسترسی به آن نیاز به فیلترشکن دارید، و ما این مورد را پیشنهاد نمیکنیم چون اگر قرار باشد فیلترشکن استفاده کنیم، مستقیم به گوگل‌پلی ( روش دوم ) مراجعه میکنیم!

من در این قسمت قصدی ندارم به شما سایت یا استور خاصی را معرفی کنم، اما یکی بی دغدغه ترین راه ها، استفاده از استور و وبسایت های داخلی است. دوستانی که زحمت میکشند، هزینه هایی رو پرداخت میکنند، تا ما با خیال راحت دانلود و نصب کنیم، فقط باید دقت داشته باشید که هر برنامه یا بازی را نصب نکنید، چون ممکن است در مواقعی به دستگاه شما آسیب وارد کند.

 

سخن آخر

امیدوارم روش های بالا، برای شما مفید واقع شده باشه، و برای دوستانتون به اشتراک بگزارید تا اونا هم استفاده کنند و لذت ببرند. موفق و پیروز باشید

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

ممنون بعضی برنامه‌ها مهم این مشکلو داشتن

Hrkhk

عالی بود… مرسی

Peiman

مرسی از اموزش مفیدتون

look87

یکی به گوگل بگه بابا جان لازم نیست ما رو تحریم کنی.برای نمونه ما خودمون میزنم apkpure و ویز رو فیلتر میکنم.
مسعولیت زحمت کش ما واقعا خسته نباشد

Mortazavi

درود بر شما جناب حقگو
به جرأت مي تونم بگم اين جزو مفيدترين پست هاي اين سايت فوق العاده حداقل براي من بود
پايدار باشيد بزرگوار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین حقگو