حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اچ تی سی U11+ مشخص شد، عجیب و ضعیف

نوشته

6 سال قبل | 14 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اچ تی سی U11 دستگاه خوبی بود که به عنوان پرچمدار ابتدای سال 2017 معرفی شد. این دستگاه اما هر چقدر خوب بود همانقدر ترندی نبود، یعنی نه نمایشگر کم حاشیه و نه دوربین دوگانه که ترندهای روز هستند را نداشت. حالا برای نیمه دوم سال 2017 فبلتی ترندی تر با نمایشگر کم حاشیه ارایه شده که استفاده دوباره اچ تی سی از دوربین دوگانه را احتمالا به پرچمدار نیمه اول 2018 این شرکت موکول می کند. اچ تی سی یو 11+ با مشخصاتی خوب ارایه شده که می تواند انتظارات طرفداران این شرکت تایوانی را برطرف کند و ما می خواهیم ببینیم آیا باتری 3930 این دستگاه می تواند عمر باتری خوبی به شما بدهد یا خیر. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری اچ تی سی U11+ را بررسی کنیم.

عمر باتری اچ تی سی U11+

عمر باتری اچ تی سی U11+

در زمان معرفی ما انتظار داشتیم که عمر باتری اچ تی سی U11+ قابل توجه باشد. باتری نزدیک به 4 هزار میلی آمپری این دستگاه قرار است سخت افزاری معمول برای دستگاه های این رده را تامین انرژی کند اما نمی دانیم چرا بازده باتری اینقدر سوال برانگیز است. شاید تنها و تنها دلیل عدم بهینه سازی نرم افزار با اندروید 8 باشد، نمی دانیم. اجازه بدهید نتایج را بررسی کنیم.

مدت زمان تماشای ویدیو 7 ساعته یعنی اگر شما یک فیلم 2 ساعتی را ببینید حدودا 30 درصد از باتری شما مصرف می شود! برای وبگردی زمان حدود 8 ساعت و نیم ثبت شده همچنان خیلی کم است. تنها در مدت زمان مکالمه است که شاهد امتیاز قابل قبول هستیم. در مجموع امتیاز کلی باتری اچ تی سی U11+ نیز در تست GSAMrena برابر 67 است که در مقایسه رقبا حرفی برای گفتن ندارد.

به لطف شارژر سریع سازگار به استاندارد Quick Charge 3.0 کوالکام باتری این دستگاه در مدت 30 دقیقه تا 35٪ شارژ می شود که این نیز رکورد دیدنی نیست تا زمانی که Mate 10 Pro با شارژر 22.5 واتی خود در مدت 30 دقیقه 60٪ شارژ می شود. نظر شما چیست؟ عملکرد اچ تی سی را در U11+ چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

گند زد.گند.

علی شیخ زاده

حالا بگید باتری میت 10 پرو بده ???

Sajjad

یه دونه گوشی درست و حسابی بعد قرنی ساختی اونم اینجور
یادت بخیر اچ تی سی

REZA7076

من میخواستم بخرمش ناامیدم کردی اقا سینا:(

mTAAHAAm

آقای عطایی بنظر شما این مشکل نرم افزاری نیست که با آپدیت مرتفع بشه؟

ARMTIN

کیفیت رنج و حجم صدا این گوشی فوق العاده است
۹۱ db اونم اسپیکر ها استریو ?
متاسفانه gsm اعلام کرده اسپیکر ها این گوشی در اوج کیفیت ،خوره باتری هست

REZA

این چیه زده،افتضاحه.اون همه حجم باتری.

SHAHAB_MSD

احتمال زیاد میدم که مشکل نرم‌افزاری هست با آپدیت مشکلش حل بشه

zanyar

نرم افزارە موتور پیکان نیست کە ! تا حالا نبودە و نشدە و نخواهد شد کە یک شرکت انقد بد برنامە نویسی کنە کە مثلا ۲۰ درصد باتری کم شه و بعدا درستش کنه. اینم فوقش دیگه ده درصد بیشتر بشه. که بااازم خیلی بده عملکردش.

Peiman

با این حجم باتری این نتیجه؟؟؟؟؟

Sajad

روزگاری داشتی اچ تی سی..‌. ?

Mortazavi

شک نکنید این مشکل با اولین آپدیت حل میشه و تا بالای ۸۰ میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)