حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید اپل برای Face ID منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

سیستم تشخیص چهره 3 بعدی اپل جنجال های زیادی برپا کرده و حاشیه های زیادی داشته است. اگر از این موارد بگذریم می توان گفت امنیت Face ID برای استفاده روزمره مناسب است اما بهتر است که اگر دوقلو دارید گوشی را از دستش دور نگاه دارید و البته آیفون 10 خود را به دست کودکان ندهید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا از بین تبلیغات جدید اپل 3 ویدیو تبلیغاتی جدید پیرامون Face ID آیفون 10 را ببینیم.

اولین ویدیو از تبلیغات جدید اپل به صورت کلی درباره Face ID صحبت می کند. فیس آیدی سیستم تشخیص چهره 3 بعدی آیفون 10 (iPhone X)‌ است که با شناسایی چهره شما به موارد امنیتی از جمله باز کردن قفل دستگاه و تایید هویت برای پرداخت تحت سیستم پرداخت اپل (Apple Pay) پاسخ می دهد.

[aparat id=”gS15B”]

دومین ویدیو به شناسایی چهره در شرایط نوری نامناسب اشاره دارد. خیلی از کاربران هنوز نمی دانند که Face ID در چه شرایطی به خوبی کار می کند. برخی نگرانند که در شرایط نوری ضعیف مثل اتاق خواب به مشکل بخورند اما اپل با ارایه این ویدیو سعی در برطرف کردن نگرانی آن ها دارد.

[aparat id=”PlM5q”]

و در نهایت موضوعی که شاید بیشتر از عدم شناسایی در شرایط نوری ضعیف نگران کننده باشد این است که Face ID در برابر تغییرات چهره ما، چقدر باهوش عمل می کند؟ ما شاید تیپ های متفاوتی داشته باشیم، گریم صورت، مدل مو، عینک و از این دست موارد آیا خللی در شناسایی Face ID وارد می کنند؟ پاسخ خیر است.

[aparat id=”75gzK”]

نظر شما درباره Face ID آیفون 10 چیست؟ سیستم تشخیص چهره 3 بعدی را ترجیح می دهید یا حسگراثرانگشت را؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

باید اثر انگشت هم قرار میداد….برای باز کردن گوشی از هر زاویه ای گوشی باز نمیشه با فیس آیدی….اثر انگشت خیلی خوبه حتی اگه پشت گوشی باشه

Sajad

جدای از بحث امنیت و مشکلاتی که ممکنه داشته باشه، استفاده از این روش به سهولت اثر انگشت نیست. بهتر بود اپل تا یکی دو نسل اثر انگشت رو حفظ میکرد تا کاربرها کم کم و با آرومی برن به سمت تشخیص چهره.

Peiman

بحث سر عادت نیست . سر اینکه اپل توانایی گذاشتن تاچ آیدی رو نداشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)