حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوتیوب Go از حالت آزمایشی خارج و آماده دانلود است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، گوگل، نرم‌افزار

گوگل روی نسخه سبک برنامه یوتیوب (YouTube) برای دستگاه‌های موبایل مدت طولانی کار کرده است. با این‌حال، یوتیوب‌ Go  در حالت آزمایشی موجود بوده و این به‌ این معنی است که بتا برای عموم آزاد نبود و فقط عده‌ی خاصی می‌توانستند از آن استفاده آن‌‌ را امتحان کنند. این امکان موجب می‌شود که آن افراد ایرادات را به گوگل گزارش دهند و به این صورت گوگل مشکلات و باگ‌ها را رفع می‌کرده است. این موضوع باعث می‌شود که گوگل یک برنامه بهتری را نسبت به گذشته در دسترس عموم قرار دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.امروز، نسخه نهایی یوتیوب‌ Go در فروشگاه نرم افزاری گوگل (Google Play Store) منتشر شد تا برخی‌ از افراد بتوانند آن را داشته باشند. هر چند به نظر نمی‌رسد که برنامه در تمام مناطق موجود باشد، که این امر تعجب آور نیست.

بگذارید تا کمی بیشتر راجع به این برنامه که‌ بنظر جالب می‌رسد صحبت کنیم. برای افرادی که این موضوع کمی نا‌آشنا و عجیب است باید بگویم که یوتیوب‌ Go همان یوتیوب سابق است که به عنوان یک برنامه کوچک‌تر بسته‌بندی شده تا سریع‌‌تر دانلود شود و همچنین فضای کمتری را در تلفن‌های همراه اشغال کند. برنامه یوتیوب Go به کابران اجازه می‌دهد تا ویدئو‌ها را دانلود کرده و آن‌ها را در حافظه گوشی و یا کارت جانبی (SD Card) ذخیره کنند. به این صورت‌ شما در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید ویدئو‌ها را تماشا کنید. این ویدئو‌ها همچنین می‌توانند با دوستان نزدیک از طریق بلوتوث (Bluetooth) به اشتراک گذاشته شوند.

همچنین لازم به ذکر است که گوگل این برنامه را بگونه‌ای ساخته است که بر روی دستگاه‌های اجرا شونده اندروید ۴.۱ و جدید‌تر کار کند. اگر شما در هندوستان، اندونزی، غنا، مصر و غیره زندگی می‌کنید می‌توانید یوتیوب گو (YouTube Go) را همین الان دانلود کنید. اما ما انتظار داریم که گوگل در هفته‌های اینده کشورهای بیشتری را در دسترس قرار دهد.

نظر شما راجع به یوتیوب‌ Go چگونه است؟ اگر این برنامه را دانلود کردید تجربه خود را با ما و دوستان ترنجی خود در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

Og you tube خیلی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی