حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی(LG) نسخه ازمایشی اندروید 8 را برای V30 و V30 پلاس منتشر میکند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، ال‌جی

ال جی نسخه بتا (ازمایشی) اندروید OREO را برای برخی از صاحبان V30 و V30 پلاس منتشر می‌۰کند. این بروزرسانی دارای حجمی به اندازه ی ۱ گیگ و ۲۰۰ مگ می باشد و شامل برخی از ویژگی های برجسته OREO مانند حالت تصویر در تصویر، ایکون های انطباقی و غیره می باشد. اخرین وصله های (patch) امنیتی و یک میزبان تعمیرات و بهبود نیز در Changelog ذکر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.اگر در مورد برنامه بتا چیزی نشنیده‌اید به این دلیل است که LG تصمیم گرفته است برای کاربران کشور خود یعنی کره جنوبی این نسخه پیش نمایش را ارائه دهد. در حالی که این موضوع ممکن است برخی از شما را ناامید کند، هنوز هم نشانه ای مبنی بر این است که اخرین نسخه اصلی اندروید، اکنون یک قدم به V30 و V30 پلاس در سراسر جهان نزدیک تر شده است.

علاوه بر این، این ازمایش اولیه در هر صورت عاری از اشکال نیست و ممکن است باگ های مختلف را شاهد باشیم.

ال جی(LG) رسما اعلام کرده است که قصد دارد یک نسخه رسمی و پایدار از OREO را برای کاربران کره ای در ماه دسامبر معرفی کند و این یک خبر خوش است زیرا این به این معنی است که نباید مدت زیادی طول بکشد تا اینکه برای سایر مناطق نیز بهینه سازی شود. از سوی دیگر، ال جی جی ۶ (LG G6) احتمالا باید کمی بیشتر برای اندروید صبر کند زیرا ویژگی های متفاوتی دارد.

با این حال، ما گمان میکنیم که G6 در فهرست اولویت LG قرار دارد. نظر شما راجع به این موضوع چی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ahmad k

پرچم دارای 2018 دارن معرفی میشن ولی وی 30 هنوز ایران نیومده خیلی قبل از میت وچند گوشی دیگه رونمایی شد کی می خواد عرضه بشه تا بتونیم نظر بدیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی