حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران همزمان استیم از مرز 17 میلیون نفر گذشت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

اگر شما به مدارک بیشتری برای قبول این موضوع که استیم پرطرفدارترین پلتفرم بازی بر روی کامپیوتر‌های شخصی است، نیاز دارید، بهتر است به شما بگوییم که در جریان آخر هفته گذشته مشخص شد که کابران همزمان در استیم از مرز 17 میلیون نفر عبور کرد. رکورد قبلی استیم وجود 15 میلیون کاربر همزمان در این سرویس طی چند ماه گذشته اعلام شده بود. با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که می‌توانید در نمودار بالا مشاهده نمایید، کمانی Valve بیشترین تعداد بازیکنان سرویس خود را با عددی همچون 17,686,886 نفر ثبت کرده که در واقع دستاورد بسیار خوبی برای آن‌ها محسوب می‌شود. البته که این اعداد وابسته به قرارگیری در زمان‌های خاصی از روز، بالا و پایین می‌شوند. به علاوه عواملی همچون قرار گیری در روز شکرگذاری و جمعه‌ی سیاه نیز با توجه به زمان بیکاری بیشتری که در اختیار بازیکنان برای بازی کردن نسبت به روز‌های معمولی قرار می‌دهند، توانسته در این آمار و ارقام تاثیر بسیاری داشته باشد.

با توجه به گزارشات، بازی (PlayerUnknow’s BattleGround (PUBG هنوز هم در صدر پرطرفدارین بازی با 2.79 ملیون نفر بازیکن قرار داشته و به دنبال آن بازی Dota 2 با 814083 نفر بازیکن و عنوان پرطرفدار Counter-Strike: Global Offensive به ترتیب در جایگاه دوم و سوم پس از PUBG قرار می گیرند.

با توجه به ورود و جای‌گیری بازی‌های بیشتری در این سرویس و ساخت عناوین بزرگ و کوچک، استیم می‌تواند در آینده‌ای نچندان دور رکورد فعلی 17 میلیون بازیکن همزمان خود را نیز بشکند.

 

آیا شما از کاربران این سرویس بازی هستید؟ نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بازی میخایی فقط فوتبال و ترجیحا فیفا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)