حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

XFX دو کارت گرافیک نسخه سفارشی RX Vega 56 و RX Vega 64 خود را معرفی کرد

شرکت XFX به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکای شرکت AMD در بخش تولید کارت گرافیک، به تازگی دو کارت گرافیک نسخه سفارشی RX Vega 56 و RX Vega 64 خود را در مدل Double Edition معرفی کرده است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

شرکت XFX، پس از طی چندین آزمایش بالاخره از نسخه سفارشی کارت گرافیک‌های RX Vega 56 و RX Vega 64 خود رسما رونمایی کرد. این شرکت در گذشته بیشتر با نام تجاری X شناخته می‌شد اما در حال حاضر خبری از این نام تجاری در این کارت گرافیک نیست؛ البته شاید در نام محصول حرف X نباشد اما طراحی کولینگ این دو کارت گرافیک کاملا مشابه به حرف X است. این دو کارت گرافیک‌ها از یک راهکار خنک کننده متشکل از دو قسمت به هم متصل برخوردار است که علاوه بر آن، نمایی زیبا را برای این محصولات جدید شرکت XFX به ارمغان آورده است.

 

 

 

بر خلاف مدل سفارشی RX Vega 64 Sapphire Nitro که از سوی یک برند دیگر تولید شده است، این کارت گرافیک‌ها تنها از دو کانکتور برق 8 پین برای تامین توان مورد نیاز خود استفاده می‌کند. از سوی دیگر این کارت گرافیک‌ها از پورت‌های خروجی تصویر به صورت 3 پورتDisplayPort و یک پورت HDMI برخوردار هستند و شکاف بالای این قسمت نیز برای جریان هوا اختصاص یافته است. کارت گرافیک RX Vega 64 Double Edition از فرکانس کلاک هسته 1247 مگاهرتز به صورت پایه و 1546 مگاهرتز به صورت افزایشی یا همان Boost برخوردار است. از سوی دیگر کارت گرافیک RX Vega 56 Double Edition نیز از فرکانس کلاک هسته پایه و افزایشی به ترتیب 1156 مگاهرتز و 1471 مگاهرتز برخوردار است. قیمت و زمان عرضه این دو کارت گرافیک هنوز مشخص نشده است. نظر شما درباره این کارت گرافیک چیست؟ نظر خود را با ما در وب‌سایت ترنجی به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

یادش بخیر. خیلی از طرحهای گرافیکی روی جعبه کارت گرافیک هاش خوشم می اومد.راستی، دیگه با انویدیا همکاری نداره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist