حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ نوکیا 8 (Nokia 8)

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، فارسی تک، نوکیا

نوکیا پس از فراز و نشیب بسیار به چیزی که از آن فرار می کرد، رسید! شرکت فنلاندی HMD حالا صاحب برند Nokia است و می تواند تلفن های هوشمند جدیدی را برای آخرین تلاش در جهت بازیانی این نام بزرگ داشته باشد. نوکیا هم اکنون 6 مدل به نام های Nokia 2, 3, 5, 6, 7 و 8 در بازار دارد که آخرین آن ها را می توان پرچمدار شرکت نوکیا برای سال 2017 دانست که اندرویدی هم هست! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنباکسینگ نوکیا 8 (Nokia 8) را از فارسی تک با هم ببینیم.

[aparat id=”Bb9S4″]

نوکیا 8 در بسته بندی قابل پیش بینی از این شرکت فنلاندی ارایه شده است. درب جعبه را باز می کنیم و Nokia 8 خودنمایی می کند. ما رنگ نقره ای این دستگاه را در اختیار داشتیم که این رنگ دستگاه مات است. نمونه های براقی در رنگ های سورمه ای، مشکی و مسی نیز وجود دارد. دستگاه را که حاشیه زیادی داره اما دوربین دوگانه آن خیلی برجسته نیست را کنار می گذاریم و به سراغ لوازم جانبی آن می رویم.

هندزفری Nokia 8 از نوع درون گوشی است و کیفیت صدای خوبی دارد. دکمه های تنظیم صدا و کنترل موسیقی نیز به شکل ماهرانه ای دو طرف قسمت میانی آن قرار گرفته است. شارژر نوکیا 8 از نوع سریع بوده که با فناوری شارژ سریع 3 کوالکام سازگار است. این شارژر خروجی 3 مرحله ای دارد و می توان این دستگاه را سریع شارژ کند اما نمی دانیم چرا با آن سرعتی که انتظار می رود، شارژ نمی شود.

به جز این موارد و دفترچه و سوزن سیم کارت چیز دیگری قابل به عرض وجود ندارد. نظر شما درباره بسته بندی نوکیا 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

در رقابت با g6 جز ضعیف ترین پرچمدارهاست ولی امتیازاتی هم داره از جمله اندروید خالص و آپدیت خوب

Mortazavi

چقدر دوستتداشتنيه اين نوكيا

Peiman

فکر نمی‌کنم در حال حاضر خرید گوشی های نوکیا چندان منطقی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)