حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیگابایت مادربرد X299 AORUS Gaming 7 Pro را معرفی کرد؛ قدرتمند و زیبا!

به تازگی شرکت گیگابایت به معرفی یک مادربرد سری X299 جدید در مدل AORUS Gaming 7 Pro پرداخته است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

 

شرکت گیگابایت، به عنوان یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین شرکت‌ تولید کننده مادربرد و کارت گرافیک شناخته می‌شود. همانطور که در ابتدای مطلب خوانده‌اید این شرکت به تازگی یک مادربرد جدید تحت نان X299 AORUS Gaming 7 Pro را معرفی کرده است. این مادربرد با برخورداری از سوکت پردازنده LGA 2066 وظیفه همراه سازی آخرین نسل از پردازنده‌های سری اکستریم (Extreme) اینتل مانند Core i9 7980XE را دارد.

طبق گفته شرکت گیگابایت، این مادربرد مخصوص پردازنده 18 هسته‌ای Core i9 7980XE است که توان این پردازنده را از طریق یک مدار تنظیم فشار پردازنده رگلاتور (VRM) با 12 فاز دیجیتالی، می‌تواند تامین می‌سازد که در مجموع، هر شریان دارای حداکثر توان 60 آمپر است. از سوی دیگر اشاره شده است، این مادربرد در مدار VRM خود از یک تراشه موسوم به Turbo B-Clock برخوردار است که سبب کسب نتایج بهتر در اورکلاکینگ خواهد شد. از سوی دیگر راهکار خنک سازی را با تکنولوژی Smart Fan 5 را در میان امکانات این مادربرد ارائه خواهد داد. به لطف این تکنولوژی می‌توان پرارامترهای سرعت فن‌های متصل مادربرد را متناسب با سلیقه هر مصرف کننده‌ای تنظیم کرد.

 

 

مادربرد X299 AORUS Gaming 7 Pro در کنار توان ارائه نهایت توان استخراج از پردازنده Core i9 7980XE برای دستیابی به نهایت کارایی، از زیبای ظاهری بخصوصی برخوردار است. شرکت گیگابایت برای زیبا سازی و افزودن توان جلوه نمایی در این مادربرد، مجددا از یک سیستم نورپردازی RGB موسوم به RGB Fusion استفاده کرده است. این فناوری انحصاری از سوی شرکت گیگابایت توان هماهنگ سازی و شخصی سازی نورپردازی این مادربرد را به مصرف کننده ارائه خواهد داد. فناوری RGB Fusion علاوه بر هماهنگ سازی و شخصی سازی نورپردازی مادربرد، توان پشتیبانی از نوارهای نورانی RGB به صورت 5 ولت و 12 ولت را دارد. از سوی دیگر این فناوری توان آدرس دهی به هر کدام از دیودهای نورانی را می‌تواند فراهم سازد.

سخنان گفته شده درباره امکانات این مادربرد تازه معرفی شده تمام نشده است؛ گیگابایت برای ارائه یک مادربرد گیمینگ حرفه‌ای در این مدل از امکانات متعددی مانند استفاده از دو پورت اترنت اینتل گیگابیت و کیلر، برخورداری از پیکربندی NVIDIA SLI و AMD CrossFire و استفاده از مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS Sabre برای ارائه یک صوت با شفافیت و کیفیت بالا، استفاده کرده است. قیمت و زمان عرضه این مادربرد هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود تا به زودی این مادربرد نیز عرضه شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist