حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت MSI مشکل امنیتی مادربردهای سری 100، 200 و 300 خود را طی یک آپدیت بایوس برطرف کرد

شرکت MSI به منظور جلوگیری از امکان آسیب امنیتی گزارش شده در مادربردهای سری 100، 200 و 300 خود، آخرین وصله امنیتی شرکت اینتل را برای مصرف کنندگان ارائه کرده است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

طبق آخرین گزارش جامع درباره مشکل امنیتی پلت‌فرم‌های اخیر سری mainstream شرکت اینتل، مشخص شده است که این سری از مشکل امنیتی برخوردار است که می‌تواند سبب ورود هکرها به درون سیستم عامل شود. شرکت MSI نیز پس از شرکت گیگابایت طی ارائه یک وصله امنیتی از سوی شرکت اینتل به جلوگیری از این مشکل امنیتی پرداخته است. وصله منتشر شده از سوی اینتل در نگارش سوم TXE معرفی و عرضه شده است. برای اعمال امنیت بیشتر برای پلت‌فرم خود در سری مادربردهای شرکت MSI، می‌بایست آپدیت بایوس و آخرین سری دایورهای مادربرد خود را دانلود و نصب کنید.

 

 

در طی این آپدیت، Firmware تغییر پیدا کرده و دیگر خبری از مشکل امنیتی ذکر شده نخواهد بود. این آپدیت برای مادربردهای مبتنی بر سری چیپست‌های 100، 200 و 300 اینتل برای مادربردهای شرکت MSI در دسترس قرار گرفته است و از طریق وب‌سایت شرکت MSI قابل دریافت است. نظر شما درباره این مطلب چیست؟ نظر خود را با ما در وب‌سایت ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist