حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت 8 در فروشگاه مایکروسافت نیز عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مایکروسافت

زمان زیادی از موضوع آغاز فروش گلکسی S8 و S8+ در مایکروسافت استور نمی‌گذرد که مایکروسافت یکی دیگر از سطح بالاترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارائه شده از سوی سامسونگ را از طریق فروشگاه رسمی خود در آمریکا عرضه می‌کند. گوشی هوشمند جدید عرضه شده توسط مایکروسافت گلکسی نوت 8 می‌باشد که می توان آن را به صورت آنلاک شده از فروشگاه این شرکت با قیمتی معادل 929.99 دلار تهیه کرد. با ترنجی همراه باشید.

با این حال که نسخه‌ی به فروش رسیده توسط مایکروسافت هیچ‌گونه تفاوتی با نسخه‌ی عرضه شده توسط خود ساسمونگ ندارد اما بعضی فروشندگان و خرده‌فروشی ها ادعا می‌کنند که ردموندی‌ها مشتریان را تشویق به شخصی‌سازی گوشی خود با نصب لانچر اختصاصی مایکروسافت، می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت لانچر (قبلا با نام Arrow Launcher شناخته می‌شد) به صورت رایگان از طریق گوگل‌پلی قابل دریافت بوده و دسترسی یک پارچه‌ای را به اسناد، ایمیل‌ها، رویداد‌های تقویم و … فراهم می‌کند. این لانچر اندرویدی ساخته شده توسط مایکروسافت همچنین شما را قادر می‌سازد تا به سادگی فعالیت‌های صورت گرفته در گوشی هوشمند خود را به لطف قابلیت Continue در ویندوز، هگام‌سازی کنید.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که مایکروسافت تنها یک رنگ از گلکسی نوت 8 را به فروش می‌رساند که آن هم به نام Midnight Black یا مشکی می‌باشد. از طریق این لینک می‌توانید به صفحه فروش این محصول در فروشگاه مایکروسافت دسترسی پیدا کنید.

 

نظر شما در باره‌ی فروش این محصول توسط ردموندی‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

لانچر مایکروسافت با اینکه خوبه ولی به نظرم کسی که به تاجویز عادت کرده سخت بتونه تغییر رویه بده و از یه لانچر یا گوشیه دیگه استفاده کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)