حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 برای Nokia 8 امروز عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، آپدیت اندروید 8، اخبار، نوکیا

شرکت HDM که به شکلی کمپانی مادر نوکیا محسوب می‌شود بسیار تلاش دارد تا محصولات این شرکت را به شکل قابل توجه و به‌موقعی بروز نگاه دارد. حالا که با توجه به قول‌های داده شده توسط این شرکت حتی محصول رده پایین آن‌ها یعنی Nokia 3 نیز با 2 آپدیت‌زمان بندی شده تا پایان سال 2017 به اندروید اوریو مجهز خواهد شد، تمامی نگاه‌ها به سوی این کمپانی برای عمل به این وعده‌ها می‌باشد. با ترنجی همراه شوید .

امروز بود که با توجه به توئیتی که از سوی Juho Sarvikas، مدیر اجرایی محصولات HMD Global منتشر شد، مطمئن شدیم این بروزرسانی برای Nokia 8 در حال انتشار است. با توجه به گفته‌های او در این توئیت، این کمپانی پس از بررسی بسیار جامع بازخوردهای ارائه شده از سوی کاربران، همه چیز را آماده‌ی عرضه‌ی این بروزرسانی کرده است.

Juho Sarvikas این گونه در توئیتر خود نوشت:

بسیار خب، بالاخره زمانش فرا رسید.

بازخوردهای شما بررسی شد.

همه چیز آماده و بروزرسانی رسمی نیز امروز منتشر شد.

هیچ گونه تاریخ دقیقی از انتشار این بروزرسانی برای دیگر محصولات کمپانی HMD در دسترس نیست، اما آن‌ها باید این نکته را در نظر داشته باشند که باید هرچه زودتر به وعده‌های خود نیز عمل کنند چرا که به سرعت به پایان سال 2017 و تمام شدن مهلت عرضه آپدیت‌های دیگر برای محصولاتشان طبق گفته‌های قبلی، نزدیک می‌شویم.

 

آیا شما از کاربران محصولات این کمپانی هستید؟ این بروزرسانی چگونه است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

پریروز با نوکیا۶ کار کردم گوشی تقریباً قشنگی بود ولی انصافا حس لوکس بودن رو منتقل می‌کرد
دوربینش عملکردی در حد ایکس داشت البته با نویز کمتر که فکر کنم از لحاظ کیفیت شاید بهترین دوربین عکاسی میانرده باشه ولی خوب اسنپ۴۳۰ و یک میلیون تومان تقریباً ناامیدم کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)