حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Honor V10 در تصاویری لو رفت، معرفی رسمی 7 آذر

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

آنر (Honor) یکی از زیر برندهای شرکت هواوی که قرار است فقط به صورت آنلاین فروخته شود، اما به هر حال در بازار ما به صورت عادی در دسترس است. این برند برای 7 آذر یک معرفی بزرگ در نظر دارد و در آن Honor V10 را معرفی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات پیرامون آن را بررسی کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، این دستگاه نیز همانند دیگر موبایل های هوشمند جدید سعی در به روز شدن با ترندهای جدید سال 2017 را دارد. حال اینکه در رده بندی پرچمدار قرار می گیرد این خود کمکی بزرگ خواهد بود برای به روز بودن و فروش بهتر، البته به لطف دیگر رقبای هموطن هواوی باید گفت دیگر داشتن یک موبایل با نمایشگر عریض 18:9 که حاشیه کمتری دارد و سیستم دوربین دوگانه برای ثبت خاطرات با دوربین اصلی در نظر گرفته شده است، موضوعی دور از ذهن نیست.

هواوی Honor V10 به طراحی جذاب از سری Honor و سخت افزاری قدرتمند از سری Mate مجهز هست. چیپست کایرین 970 (Kirin 970) با هسته پردازشی هوش مصنوعی (NPU) برای قلب تپنده Honor V10 در نظر گرفته شده است. حافظه رم 6 گیگابایتی نیز تاییدکننده نگاه پرچمدارگونه هواوی به این دستگاه است. برای حافظه داخلی حداقل 64 و حداکثر 128 گیگابایت حافظه وجود دارد.

دوربین دوگانه هواوی Honor V10 شامل یک دوربین 20 و یک 16 مگاپیکسلی می شود و برای دوربین سلفی رزولشن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. احتمالا این دستگاه با اندروید 8 و EMUI 8 عرضه شود که البته هنوز تایید نشده است. احتمالا قیمت هواوی Honor V10 حدود 453 دلار است که واقعا خیلی خوب به نظر می رسد. این قیمت و نام و حتی مشخصات برای بازار چین خواهد بود و در معرفی مجزا یک هفته بعد در لندن احتمالا با نامی متفاوت برای بازار جهانی رونمایی دوباره خواهد شد.

نظر شما چیست؟ هواوی Honor V10 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir shar

بدون حاشیه باشه با این قیمت می ارزه

راستی آقای عطایی دور بعدی لیگ اسمارتفون ها کی برگذار میشه؟

Peiman

مشخصات خوب. طراحی خوب. قیمت خوب

mTAAHAAm

چقدر خوبه لامصب

Mortazavi

اااااااا
اینکه تقریباً مشخصات پرچمدار سری پی هست که سه ماه دیگه معرفی میشه
بنظرم کامل ترین و بهترین گوشی سری آنر هست
با این قیمت بیاد ایران میتونه بهترین انتخاب برای پرچمدار ارزون قیمت باشه البته یه رغیب چقر به اسم شیائومی می۷ هم داره که با اسنپ۸۴۵ دوربین دوگانه وحاشیه کم احتمالاً همین قیمتا باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)