حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با عرضه‌ی آپدیت جدید، عملکرد دوربین Razer Phone بهتر از قبل خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، اخبار

ریزر فون که یکی از مورد انتظار‌ترین محصولات امسال بود و هفته‌ی گذشته در آمریکا عرضه شد، نشان از جسارت کافی کمپانی Razer برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند داشت. به لطف لیست قابلیت‌های جالب توجه مورد استفاده در گوشی هوشمند ساخت ریزر مثل 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه نمایش Quad HD 5.7 اینچی به همراه نرخ تازه سازی 120 هرتزی، این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفت. با ترنجی همراه شوید.

با این که ریزر از ارائه‌ی این دستگاه بسیار خرسند به نظر می‌رسد، در حال حاضر، این کمپانی به طور کامل از تجربه‌ی کاربری حال حاضر ارائه شده در نرم‌افزار دوربین این گوشی هوشمند راضی نیست و به همین ترتیب این شرکت در حال کار بر روی یک آپدیت نرم‌افزاری برای پیشرفت این موضوع در گوشی هوشمند خود است.

در جریان گفته‌های جدید مدیر‌عامل این شرکت یعنی Min-Liang Tan، طی هفته‌های آینده ریزر فون بروزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد که پیشرفت‌هایی در رابطه با عملکرد دوربین در محیط‌هایی با نور کم و بسیاری بهبود‌های دیگر (همه‌گی مربوط به دوربین) به ارمغان خواهد آورد. در ماه آینده نرم‌افزار دوربین این دستگاه شاهد دریافت قابلیت جدیدی به نام “Instazoom Button” می‌باشد که طی آن کاربران قادر به زوم دوبرابری با استفاده از دوربین پشتی به اضافه‌ی قابلیت ضبط ویدیوی‌های 4 برابر صحنه آهسته 120p خواهد بود.

همچنین این گوشی هوشمند در یک چهارم اول سال 2018 به اندروید 8 (Oreo) بروزرسانی خواهد شد. این بروزرسانی حتی شامل قابلیت‌های بیشتری برای نرم افزار دوربین آن خواهد بود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به قابلیت Portrait Mode، ضبط ویدیو‌های 60p و افزایش سرعت عملکرد کلی دستگاه اشاره کرد.

این نکته که ریزر سیاست پشتیبانی قوی را در رابطه با اولین گوشی هوشمند عرضه‌ی شده‌ی خود در دستور کار قرار داده می‌تواند نوید ارائه‌ی محصولات بهتری در آینده از سوی این شرکت را بدهد.

 

نظر شما در رابطه با محصولات شرکت ریز چیست؟ آیا از کابران آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مثل اینکه طرافدارای خودشو پیدا کرده این گوشی

mTAAHAAm

قابلیت های گیمینگش مهمتره

Mortazavi

اینجور که پیداست یعنی از اول فیلمبرداری صحنه آهسته نداشته
فیلم برداری ۶۰ فریم فول اچ دی هم نداشته
با وجود دوربین دوم افکت بوکه زوم دوبرابری هم نداشته

واقعا خسته نباشند ،اینا اولین امکانات دوربین یه پرچمداره و اضافه کردنش کار مهمی نیست بلکه باید از اول میبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)