حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است بزودی نسخه‌ی جدیدی از Galaxy Note 8 با محوریت جنگ ستارگان روانه‌ی بازار‌ها شود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، سینما

حالا که جدیدترین فیلم ساخته شده بر اساس دنباله‌ی جنگ ستارگان در ماه سپتامبر اکران خواهد شد و طرفداران این سری برای مشاهده‌ی The Last Jedi هیجان زده هستند، این موضوع دور از انتظار نبوده که استودیو‌های فیلم سازی با دیگر کمپانی‌ها وارد همکاری شده تا ایده‌های جدید خود را پیاده‌سازی و استراتژی‌های افتصادی‌شان را تنوع ببخشند. به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال حاضر به این موضوع توجه ویژه‌ای کرده و طبق شایعات موجود ممکن است این شرکت نسخه‌ی جنگ ستارگان Galaxy Note 8 را با همکاری استودیو سازنده‌ی آن معرفی و عرضه کند. با ترنجی همراه شوید.

یک منبع چینی عکسی را در توئیتر خود منتشر کرده که خبر از آن می‌دهد که نسخه‌ی جنگ ستارگان گلکسی نوت 8 در دست تولید قرار دارد. این منبع خاص که سابقه‌ی خوبی در رابطه با اخبار قبلی منتشر شده‌ی خود از نظر صحت آن‌ها دارد، ممکن است در این باره هم به درستی فکر کرده و واقعا باید منتظر انتشار این ویرایش ویژه از گلکسی نوت 8 باشیم.

لازم به ذکر است که در گذشته نیز شاهد اقدامات مشابه‌ای از سوی سامسونگ بوده‌ایم و این شرکت اقداماتی همچون عرضه‌ی نسخه‌ی دزدان دریایی کارائیب از Galaxy S8 و همچنین عرضه‌ی نسخه‌ی آیرون من (Iron Man) از Galaxy S6 edge در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

پس این خبر در صورت درست بودن نکته‌‌ی شگفت انگیزی برای طرفداران نیست چرا که در هماهنگی با سیاست های قبلی مورد استفاده‌ی سامسونگ است. در نهایت باید منتظر روشن شدن این مسئله هم بمانیم که آیا سامسونگ در صورت تولید و عرضه‌ی این محصول، آن را منحصرا در چین به دست مشتریان رسانده و یا به فکر عرضه‌ی جهانی آن در تمامی فروشگاه‌هاست.

 

نظر شما درباره‌ی تولید این گونه نسخه‌های ویژه از گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

چه فرقی با نسخه معمولی داره؟
فقط لانچر گوشی عوض میشه؟

Peiman

بعید سامسونگ همچین کاری کنه . احتمالا فقط لانچر متفاوته.
از حق نگذریم پورش دیزاین میت 10 فو العاده زیباست

mTAAHAAm

چقدر متفاوته؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)