حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 7 با دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و قیمت 405 دلار ارایه خواهد شد؟

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

گزارشی از چین درباره پرچمدار نسل بعدی شیائومی به ما سرنخ های جالبی می دهد که خیلی هم دور از انتظار نیستند. شیائومی Mi 7 پرچمدار 2018 این شرکت چینی خواهد بود که احتمالا با ترندهای روز طراحی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات درباره شیائومی Mi 7 را بخوانیم.

نمایشگر شیائومی Mi 7 اندازه 6 اینچی خواهد داشت که از نوع OLED بوده و با نسبت تصویر جدید 18:9 که عریض تر از نسل پیشین است ارایه می شود اما اینکه لزوما این نمایشگر بدون حاشیه یا کم حاشیه باشد مشخص نیست اما حسگر اثرانگشت به قاب پشتی انتقال پیدا کرده است. شیائومی احتمالا جدیدترین چیپست کوالکام را برای می 7 استفاده کند که احتمالا شما هم در ذهنتان اسم اسنپدارگون 845 را برده اید.

قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی نیز در دست کار شیائومی هست اما به نظر می رسد که این قابلیت به می 7 این شرکت نرسد. آن ها فکر می کنند این فناوری به بلوغ نرسیده و ما هم به آن ها نمی گوییم که آیفون 10 هم اکنون در مقیاس تجاری از این سرویس استفاده می کند.

از دیگر مشخصات لو رفته از mi 7 می توان به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. یکی از احتمالاتی که باید در سال 2018 و 2019 انتظار آن را داشته باشیم افزایش رزلوشن دوربین ها از 12 به 16 مگاپیکسل است. همچنین حافظه رم در نظر گرفته شده برای آن 6 گیگابایت است. از نظر قیمتی نیز باید گفت قیمت شیائومی Mi 7 حدود 405 دلار حدس زده می شود.

تاریخ عرضه این پرچمدار شیائونی حدودا 6 ماه دیگر، جایی در اواسط بهار خواهد بود. نظر شما درباره این مشخصات و قیمت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشخصات خوب و قیمت عالی

Mortazavi

نمایشگر شیائومی Mi 7 اندازه 6 اینچی خواهد داشت که از نوع OLED بوده و با نسبت تصویر جدید 18:9 که عریض تر از نسل پیشین است ارایه می شود اما اینکه لزوما این نمایشگر بدون حاشیه یا کم حاشیه باشد مشخص نیست اما حسگر اثرانگشت به قاب پشتی انتقال پیدا کرده است.

تغییر نسبت صفحه به ۱۸/۹ قطعا بخاطر کم کردن حاشیه و جادادن نمایشگر بزرگتر بدون افزایش عرض گوشی هست و درواقع لزومی بر حاشیه کم هست وگرنه گوشی مثل گوشکوب باریک و بلند و زشت میشه و استفاده از فینگرپرینت در پشت وجود نمایشگر کم حاشیه رو اظهرو من الشمس می کنه اگرم منظور این هست که مشخص نیست نمایشگر کم حاشیه هست یا بدون حاشیه ادبیات متن اشتباهه

mTAAHAAm

واقعا؟
چقدر خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)