حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری وان پلاس 5T مشخص شد، کمتر از وان پلاس 5

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس 5T با مشخصات سخت افزاری متفاوت و بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود یعنی وان پلاس 5 (Oneplus 5) ارایه شده اما یک نکته تغییری نداشته و آن حجم باتری است! وان پلاس 5T نیز همانند نسل قبلی خود با باتری 3300 میلی آمپری ارایه شده که با توجه به عریض تر شدن نمایشگر و پیکسل های بیشتر، می توان انتظار کاهش عمر باتری را داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری وان پلاس 5T را با هم بررسی کنیم.

عمر باتری وان پلاس 5T

عمر باتری وان پلاس 5T

همانطور که در تصویر بالا که از وب سایت GSMArena منتشر شده می بینید، وان پلاس 5T با افت 1 ساعته در نتیجه کلی نسبت به وان پلاس 5 در مکانی پایین تر قرار گرفته است. البته که این افت یک ساعته خیلی اهمیتی ندارد اما افت در زیر شاخه های پخش ویدیو و وبگردی به شکلی قابل تامل تر دیده می شود. جالب اینکه مدت زمان مکالمه افزایش داشته و دلیل آن را متوجه نمی شویم! با شرایطی که سخت افزار و سیستم عامل یکسان است، چه چیزی می تواند سبب عمر باتری بیشتر در مکالمه شده باشد؟

عمر باتری وان پلاس 5 را در تصویر زیر می بینیم:

عمر باتری وان پلاس 5

عمر باتری وان پلاس 5

همانطور که می بینید نزدیک به 2 ساعت در پخش ویدیو و نیم ساعت در وبگردی شاهد افت عملکرد هستیم اما در مکالمه حدود 3 ساعت افزایش رقم خورده است.

مدت زمان شارژ شدن وان پلاس 5T با Dash Charge

وان پلاس 5T به لطف فناوری Dash Charge وان پلاس می تواند بسیار سریع شارژ شود. شارژ شدن 0 تا 100 درصد باتری 3300 میلی آمپری آن تنها 55 دقیقه به طول می انجامد که فوق العاده است. جالب اینکه این مدت برای رسیدن به 60 درصد برابر 30 دقیقه است! و نکته مهم اینکه این شارژر درون جعبه به شما ارایه می شود نه اینکه نیاز به هزینه اضافی برای خرید آن باشد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

هر شرکتی حداقل یکی دو نقص تو گوشی اش می ذاره که جا برای فروش محصول بعدی اش باشه. والا مطمئنا گذاشتن باطری قویتر تو این گوشی برای این شرکت و گذاشتن اسپیکر استریو توسط سامسونگ تو پرچمداراش نباید کار شاقی باشه.

Mahdi.L

سلام
در رابطه با سرعت شارژ ۰ تا ۱۰۰ اونقدر که فرمودید نیست
ویدئو زیر تست همین ماجراست:

https://youtu.be/xNt_ZXXuiL8

zanyar

من خودم دارمش از تا ۶۰ درصد رو ۲۸ دقیقه شارژ کرد همون اوایل. الانم تست نکردم ولی فک نکنم تغییر کرده باشه. عجیب غریب سریعه. فون ارنا هم میتونید چک کنید. شاید ویدیوی شما مشکل داره. نرفتم به لینکتون ولی منبع مطمئنتری از تست خودم و فون ارنا نیست !

Mortazavi

تقریباً یک ساعت زودتر از گوشی من شارژ میشه?

Peiman

هر چند افت کمی داشته ولی در کل باتری قابل قبولی داره

Mortazavi

مکالمه مگه فقط به سخت افزار و مودم ربط نداره؟

به نظرم تست های باتری فون آرنا دقیق ترند

mTAAHAAm

در کل گوشی خیلی خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)