حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام بروزرسانی شد؛ درخواست برای پیوستن به ویدیوی زنده (Instagram Live) دیگران

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

ماه قبل اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد با استفاده از آن کاربران می‌توانستند از دوستان خود برای پیوستن به پخش زنده‌ی ویدیویی آن ها دعوت کنند. با این حال این روش تنها راه درخواست برای پیوستن به یک پخش زنده در اینستاگرام بود که در آخرین بروزرسانی منتشر شده این مسئله رفع و از حالا می‌توانید از دوستان خود برای پیوستن به ویدیوی زنده‌ی اینستاگرام آن‌ها درخواست دهید. با ترنجی همراه باشید.

اینستاگرام افزود:

زمانی که شما در حال تماشای پخش زنده‌ی دوستان خود هستید، به سادگی می‌توانید با استفاده از دکمه‌ی جدید “Request” در کنار بخش نظرات، از آن‌ها برای پیوستن به ویدیوی زنده‌شان درخواست کنید. در ادامه شما شاهد ارسال پیام تاییدی به شخص مقابل بوده که در صورت موافقت، تا لحظاتی بعد به او در آن پخش زنده ملحق خواهید شد. پس از آن صفحه‌نمایش کاربران به دو قسمت تقسیم شده و به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از آن پخش زنده‌‌ی ویدیویی را با دنبال‌کنندگان خود تجربه کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید هروقت که خواستید از این پخش زنده خارج شوید. از این قابلیت جدید می‌توانید برای یک گفتگوی طولانی و یا کوتاه استفاده کنید.

این به آن معناست که حال که دوستان شما می‌توانند از شما دعوت کنند تا به پخش زنده‌ی آن‌ها بپیوندید، شما هم از این پس می‌توانید خود برای پیوستن به پخش زنده‌ی آن‌ها درخواست دهید. برای مثال اگر دیدید که یکی از دوستان شما در پخش زنده قرار دارد می‌توانید برای گپ و گفتی هر چند کوتاه به او ملحق شوید. همچنین همانند قبل در این حالت هم کاربران پس اتمام لایو اینستاگرام خود می توانند آن را در بخش استوری به اشتراک گذاشته و یا نادیده بگیرند.

با توجه به گفته‌های اینستاگرام این قابلیت‌ و تغییرات هم اکنون بخشی از نسخه 24ام این اپلیکیشن بوده که می‌توانید آن را از طریق اپ استور‌های گوگل و اپل دانلود و نصب نمایید.

 

نظر شما درباره ی تغییرات اخیر اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
jamal9

اقا یکی دو روزه وسط پست های فالور هام یه پست های تبلیغاتی عربی میبینم !! داستانش چیه؟‌من با اینکه فالو نکردمشون اما پستاشون تو پیجم میاد!!!

Peiman

قابلیت خوبیه . هرچند که خودم استفاده نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)