حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون دو سیم کارت با قابلیت LTE گیگابیتی و هر دو سیم کارت 4G سال آینده از راه می رسد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، شایعات

Ming-Chi Kuo از KGI که پیش بینی های عموما درستی درباره آیفون ها می کند اعتقاد دارد که آیفون دو سیم کارت سال دیگر از راه می رسد. همچنین وی انتظار دارد آیفون های 2018 به شبکه LTE گیگابیتی نیز مجهز باشند. در حقیقت آیفون ها بیشتر شبیه به پرچمدارهای سامسونگ یا هواوی خواهند شد، به عبارت دقیق تر شبیه به پرچمدار هواوی، چرا که این شایعه احتمال هر دو سیم کارت 4G بودن را برای آیفون های 2018 محتمل می داند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات پیرامون آیفون های 2018 اپل را با هم مرور کنیم.

شاید برای شما جالب باشد بدانید هیچ کدام از آیفون های 2017، یعنی آیفون 8، 8 پلاس یا آیفون 10 هیچ کدام از آخرین نسل شبکه 4G پشتیبانی نمی کنند و نهایت سرعت دانلود 600 مگابیت بر ثانیه را به شما ارایه می کند. این یعنی تقریبا نیمی از توانایی مودم های مخابراتی موجود در گلکسی اس 8، گلکسی نوت 8 یا هواوی Mate 10 که می توانند تا نرخ 1.2 گیگابیت دانلود کنند. البته این موضوع جدیدی نیست، آیفون ها همیشه یک تا دو نسل در بحث شبکه های مخابراتی از فناوری روز عقب تر هستند و دلیل این است که خیلی از اپراتورهای تلفن همراه ایالات متحده امریکا چنین سرعتی را ارایه نمی کنند ولی شاید برای شما هم جالب باشد که تصویر زیر را از مقایسه سرعت دانلود 4G آیفون 10 در مقابل گلکسی نوت 8 روی شبکه T-Mobile را ببینید:

سرعت دانلود آیفون 10

سرعت دانلود آیفون 10

همانطور که می بینید سرعت دانلود گلکسی نوت 8 بین 2 تا 5 برابر (در تست های مختلف) بیشتر از آیفون 10 است که دلیل آن را می توان در نسل بالاتر فناوری مخابراتی و آنتن 4X4 MIMO دانست.

از بحث دور نشویم، یکی دیگر از شایعات جذاب برای بازارهای در حال توسعه این است که آیفون های 2018 احتمالا در نسخه های دو سیم کارت نیز عرضه شود. جالب اینکه این آیفون ها همانند هواوی Mate 10 می تواند هر دو سیم کارت را روی شبکه 4G ثبت کنند. آیفون دو سیم کارت می تواند به صورت همزمان هر دو سیم کارت را آماده به کار داشته باشد.

آیفون های 2018

آیفون های 2018

احتمال دارد آیفون دو سیم کارت با نمایشگر IPS و اندازه 6.1 اینچ عرضه شود که این یعنی کاهش قیمت برای حفظ حاشیه سود و این آیفون احتمالا در بازار چین با قدرت بیشتر عرضه شود. دو آیفون دیگر را می توان در اندازه 5.8 اینچ و 6.5 اینچی دید که اولی از نظر بدنه در اندازه آیفون 10 حال حاضر است و دومی احتمالا در اندازه آیفون 8 پلاس باشد. هیجان انگیز است نه؟

نظر شما درباره آیفون دو سیم کارت چیست؟ فکر می کنید آیفون های 2018 چقدر موفق باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

خنجر زدی خدایی …
لابد برا یه اسلات سیمکارت اضافه هم 500 میاد روش
یهو نگی دو سیمکارت رو از نو اختراع کردی

Peiman

?????

Peiman

اپل داره یه سری سیاست ها رو به کلی کنار می‌زاره . عرضه نسخه ارزانتر آیفون و حالا هم عرضه با دو سیم

Sajad

اپل با هر حرکت این مدلی از لوکس بودن خودش فاصله میگیره. ممکنه تو کوتاه مدت فروش بیشتری داشته باشه. ولی هرچه تفاوت های آیفون با سایر گوشی ها کمتر بشه در دراز مدت جذب کاربر واسش سخت تر میشه.
درآمد اپل در حال حاضر بخاطر کاربرای ثابت آیفونه که هر چند سال یه بار گوشی خودشونو عوض میکنن. ولی اگه تفاوت آیفون با گوشی های دیگه کم بشه همین فن های پر و پا قرص ممکنه به سمت اندروید کشیده بشن.

Mortazavi

الان مودم پرسرعت و بروز دور شدن از حالت لوکس هست یا دوسیمکارته بودن؟

اتفاقا برعکس اپل داره هوشمندانه عمل می کنه چون با توجه به فراگیر شدن تکنولوژی و اخبارش اگه با تکنولوژی روز و نیاز مردم پیش نره کاربران خودشو از دست می‌ده
دقیقاً مثل سونی،با اینکه از بهترین و باکیفیت ترین گوشی های موبایل رو میزنه چون از ترند روز فاصله گرفته و خلاف جهت بقیه حرکت می کنه حداقل تو ایران داره طرفدارانش کمتر شدن

mTAAHAAm

همون سیاست قبلی بهتر بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)