حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا 3 (Nova 3) احتمالا ماه آینده با 4 دوربین ارایه شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی خانواده نوا (Nova) خود را برای دستگاه های میان رده لوکس معرفی کرده است. این خانواده تا کنون دو نسل داشته است که هر دو نسل نیز دستگاه های موفقی بوده اند و در بازار می توانند نظر خیلی از خریداران را به خود جلب کنند. حالا شایعاتی درباره نسل سوم این خانواده به گوش می رسد که شاید تا ماه آتی رسما معرفی شوند. در ادامه می خواهیم درباره شایعات هواوی نوا 3 (Nova 3) صحبت کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تصویری که به در این مطلب می بینید مربوط به هواوی Honor 7X است اما طبق شایعات باید انتظار داشته باشیم که هواوی Nova 3 دستگاهی همانند Honor 7X باشد. از نظر مشخصات می توان گفت نمایشگر 5.93 اینچی به رزلوشن FHD و نسبت تصویر 18:9 دقیقا همان چیزی است که در 7X دیدیم. احتمال ارتقا چیپست از کایرین 659 به کایرین 670 نیز وجود دارد و دقیقا همان چیزی است که در ارتقا از Honor 6X به 7X شاهد بودیم.

چیپست Kirin 670 به جای 8 هسته ای بودن، 6 هسته پردازشی دارد که احتمالا قوی تر از نسل پیشین باشد. برای پردازش گرافیکی Mali-G72 به کار گرفته خواهد شد. حافظه داخلی و حافظه رم اما 32 و 3 گیگابایتی گزارش شده که عجیب است، مدل نوا 2 پلاس 64 و 4 گیگابایتی بود.

دوربین های نوا 3 (Nova 3) هر دو دوگانه خواهد بود و این یعنی مجموعا 4 دوربین روی این دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی یک جفت دوربین 16 و 20 مگاپیکسلی که اولی رنگی و دومی سیاه و سفید است و دوربین سلفی دو دوربین 20 و 2 مگاپیکسلی خواهند بود.

قیمت نوا 3 (Nova 3) احتمالا 350 یورو خواهد بود و باتری 3430 میلی آمپری برای تامین انرژی آن استفاده خواهد شد. از نظر پورت ها نیز یک 3.5 میلی متری و میکرو USB وجود خواهد داشت که کمی قدیمی است. با توجه به Type C بودن نوا 2 پلاس این مورد نیز کمی دور از ذهن است.

نظر شما چیست؟ نوا 3 (Nova 3) را می پسندید؟ بین دستگاه های میان رده کدام یک را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی شبیه 7x . و متاسفانه پنل جلوش سفید.

Mortazavi

اینکه ترکیب دوربین اصلیش رنگی و سیاه سفید هست نوید عکسایی بسیار پر جزییات و عالی رو داره که احتمالاً فراتر از میانرده های سایر برند ها باشه ولی ای کاش برای سنسور اصلی سلفی مثل سونی از یه ۱۶مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال استفاده می کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)