حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی ارزانتری از Xiaomi Mi Note 3 عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

شیائومی گوشی هوشمند Mi Note 3 را چندی پیش در ماه سپتامبر معرفی و عرضه کرد که طی آن، این اسمارت‌فون در نسخه‌های 8 گیگابایت رم/64 گیگ حافظه‌ی داخلی و 8 گیگابایت رم/128 گیگ حافظه‌ی داخلی در دسترس قرار گرفت. مدل 64 گیگابایتی با قیمتی معادل 346 دلار و مدل دیگر که از حافظه‌ی داخلی 2 برابر بهره می‌برد با قیمتی در حدود 406 دلار عرضه شد. در حال حاضر این قیمت‌ها تحت تاثیر تخفیفات اخیر شاهد کاهش نسبی در این زمینه بودند. با ترنجی همراه باشید.

همچنین مدل جدیدی از Xiaomi Mi Note 3 با قیمت ارزانتری در جهت جذب مشتریان بیشتر عرضه شده که از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در مقایسه با مدل‌های 6 گیگابایت رم قبلی، بهره می‌برد. این مدل با قیمت301 دلاری در سایت رسمی شیائومی و خرده فروشی‌ها عرضه شده که تنها به رنگ آبی در تاریخ 23 نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

به غیر از تغییر در مقدار حافظه‌ی رم مورد استفاده، این نسخه تفاوت خاص دیگری در مشخصات با نسخه‌های قبلی Xiaomi Mi Note 3 نداشته و با جزئیات مشابه‌ای همچون پردازنده اسنپ‌دراگون 660، صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 و دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکلسی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما درباره‌ی محصولات عرضه شده توسط کمپانی‌های چینی چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeghh

گوشی های شیاعومی رو از کجا میشه تهیه کرد تو ایران؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)