حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات یکی از گوشی‌های هوشمند کمپانی سونی در benchmark رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، سونی

قبلا مشخصات یکی از گوشی‌های هوشمند کمپانی سونی که قرار است در سال 2018 معرفی شود با نام H4233 در لیست بنجمارک مشاهده شده بود. اکنون مشخصات یکی دیگر از ستاره‌های نسل آینده‌ی این کمپانی با نام Sony H4133 هم در لیست بنچمارک مشاهده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به طور معمول، در این لیست مهم‌ترین مشخصات گوشی‌های هوشمند ثبت می‌گردد. H4133 کمپانی سونی به عنوان یک گوشی میان‌رده شناخته خواهد شد و این موضوع نیز از روی چیپ‌ست اسنپدراگون 630 به کار رفته در این گوشی کاملا واضح می‌باشد. این گوشی هوشمند قرار است با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی رونمایی شود.

مشخصات یکی از گوشی‌های هوشمند کمپانی سونی در benchmark رویت شد

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل به همراه دوربین 21 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ضبط ویدئوهای 4K و دارای فلاش LED می‌باشد. این کمپانی برای دوربین سلفی این گوشی یک لنز 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است و تمامی گزینه‌های ارتباطی معمول، نظیر NFC نیز برای گوشی میان‌رده‌ی سونی طراحی شده است. این گوشی هوشمند در زمان معرفی با اندروید 8.0 اوریو به طور پیش فرض آغاز به کار خواهد کرد.

از آنجا که شماره مدل آن با H آغاز می‌شود، این گوشی در سال 2018 معرفی خواهد شد (سونی هرسال این حروف را تغییر می‌دهد، شماره مدل گوشی‌های سال 2017 با حرف G آغاز می‌شدند).

 

دیدگاه شما در خصوص این گوشی میان‌رده‌ی کمپانی سونی چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir shar

بنظرم سونی باید تمام تلاش و پتانسیلی که داره رو صرف ۲۰۱۸ کنه تا مثل امسال و سال های قبل شکست دیگری براش رقم نخوره

Saeed Mohammadipouya

امیدوارم یه گوشی کم حاشیه بده چون واقعا چه بخایم چه نخایم بازار رفته سمت کم حاشیه و بی حاشیه شدن هر چند دو گوشی پرچمدار اخیر سونی اگه از نزدیک دیده باشینش عاشقشون میشید ولی بخاد موقعیتشو حفظ کنه و بیاد بالا باید متناسب با بازار خودشو هماهنگ کنه

Peiman

این mwc آخرین فرصت سونیه

Sadeghh

احتمال زیاد xa2 خواهد بود
و با توجه به بزرگتر شدن سایز صفحه نمایش احتمالا حاشیه ها مقداری کمتر خواهد بود

mega08

این خبرو 3 هفته پیش خوندم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h